۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۶۷۶
عضو خبرگان رهبری:

گرایش به تولید ملی لازمه خودکفایی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گرایش مردم به استفاده از کالاهای تولید داخل و تحریم کالاهای خارجی را لازمه رشد و تولید اقتصادی در کشور دانست.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان استان با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: تحقق کامل، اصولی و صحیح پیام رهبری عزت واقعی را برای ملت به ارمغان خواهد آورد.

وی حمایت از تولید ملی و سرمایه گذار داخلی را مایه خودکفایی و ارتقای توانمندی استعدادهای جوانان ایرانی دانست و خاطر نشان کرد: نظام اسلامی در 33 با گذشته با اراده ملت و رهبری داهیانه امام راحل و رهبر انقلاب تمامی تحریم ها و تهدیدهای دشمنان را ناکام گذاشته اند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که دشمنان از هر راهی برای ناامیدی ملت ایران وارد میدان شده اند، افزود: این که تصور شود توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران تمام شده است، ساده انگاری خواهد بود، مادامی که احکام الهی و رهبری ولایی در ایران حاکم است، دشمنی استکبار ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب امسال را به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌گذاری ایرانی اعلام کردند به خاطر اهمیت مسئله اقتصادی و استقلال و خودکفایی در این عرصه است که به یقین می‌تواند ملت ایران را توانمندتر از گذشته نشان دهد،کارگزاران نظام باید با فراهم کردن بستر کار و تولید، شکوفایی و خوداتکایی اقتصادی را محقق کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گرایش مردم به استفاده از کالاهای تولید داخل و تحریم کالاهای خارجی را لازمه رشد و تولید اقتصادی در کشور دانست و گفت: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ادامه حرکت سال جهاد اقتصادی است.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خواستار وحدت و همدلی مسؤولان و مدیران دستگاه های قوای سه گانه در خدمتگزاری به ملت شد و تصریح کرد: مدیران باید با پرهیز از تفرقه و تنش و با رعایت مصالح کلان ملی، آستین‌ها را بر ای خدمت هرچه بیشتر به مردم بالا بزنند./935/پ202/س
ارسال نظرات