۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۷۳۸

همایش بین المللی رسالت جهانی اسلام در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بین المللی رسالت جهانی اسلام با محوریت موضوع حوزه قفقاز 23 اردیبهشت در اردبیل برگزار خواهد شد.
همايش بين المللي رسالت جهاني اسلام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، همایش بین المللی «رسالت جهانی اسلام با تأکید بر مسائل حوزه قفقاز » 23 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور محققان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه و دانشگاه در سالن همایش دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

بررسی نقش و جایگاه رفتارهای انسان دوستانه در حقوق بین الملل، نقش عالمان دین در رسالت جهانی اسلام، نقش آموزه های دینی و دولت در منطقه، بررسی مناسبات آزادی های مدنی و حجاب و بررسی مناسبات دین و دولت در منطقه از جمله محورهای موضوعی این همایش خواهد بود.

همچنین کارکرد امر به معروف و نهی از منکر در اسلام، بررسی آموزه های جهان شمول در آیات و روایات، آموزه های جهان شمول اسلام ، وظیفه ای ایدوئولوژیک یا مداخله و بررسی مفهوم و ابعاد اصل عدم مداخله در حقوق بین الملل از دیگر محورهای همایش بین المللی «رسالت جهانی اسلام با تأکید بر مسائل حوزه قفقاز » است.

بنا بر این گزاش، آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش تا پایان فروردین ماه سال 1391 می باشد، که علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی اردبیل، انتهای خیابان آیت الله خامنه ای ، پلاک 43 ، مرکز فرهنگی قفقاز ارسال کنند.

گفتنی است، عموم علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.qafqaz.ir مراجعه و یا با پست الکترونیکی :qafqazhagayegi@yahoo.com و شماره 2240937 – 0451 و نمابر 2240936 – 0451 در ارتباط باشند./935/پ203/س

ارسال نظرات