۱۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۸۰۸
راهیان نور(78)‌ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

راهیان نور افزون بر یادآوری حماسه‌ شهدا، ایستادگی‌آفرین است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: راهیان نور نه تنها یادآور حماسه های گذشته است؛ بلکه راه چگونگی ایستادگی در جنگ نرم را به ما نشان می دهد.
حجت لاسلام حاجي صادقي-جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه
حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق دوران دفاع مقدس اظهار داشت: استکبار جهانی جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد تا از صدور آن به کشور‌های دیگر جلوگیری کند؛ اما هشت سال جنگ تحمیلی به دلیل رشادت‌های رزمندگان و با تدبیر امام خمینی(ره)، سبب صدور انقلاب شد.

وی تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می خوانند به این دلیل که سبب شد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیافتد و مقدس است به این دلیل که انگیزه حضور تمام نیروها در آن انگیزه الهی بود و می‌دانیم آنچه به هر حرکتی تقدس می دهد، انگیزه الهی است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی دفاع مقدس را سمبلی از مقاومت ملت ما در برابر متجاوزان دانست و خاطرنشان کرد: هر چه این سمبل را بیشتر به نسل جوان بشناسانیم، روحیه مقاومت در نسل‌ها تقویت می شود، در بزنگاه‌های انقلاب که نیاز به نیروهای از جان گذشته هست، این روحیه و ترویج این فرهنگ بسیار برای ما حائز اهمیت خواهد بود.

دفاع مقدس هدایتگر ما در صراط مستقیم است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به فرهنگ غنی دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس می تواند هدایتگر امت ما در مسیر صراط مستقیم باشد و یکی از اقدامات بسیار شایسته ای که با هدایت های مقام معظم رهبری و تشویق ایشان در سال های اخیر شکل گرفت، برگزاری اردوهای راهیان نور است که نسل هایی که دفاع مقدس را درک نکرده اند با این فرهنگ آشنا می شوند.

وی افزود: حرکت راهیان نور اگر با پررنگ کردن جنبه های محتوایی باشد، می تواند تثبیت کننده گام های ملت در ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: راهیان نور نه تنها یادآور حماسه‌های گذشته است؛ بلکه راه را در چگونگی ایستادگی در جنگ نرم به ما نشان می دهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان سخنانش گفت: معنویت ملت ایران عامل اقتدار و پیروزی ما است و اتصال امت به خداوند که در دوران جنگ تحمیلی سبب پیروزی در برابر دشمن شد، امروز هم به عنوان یک قطب‌نما می‌تواند ما را در صحنه جنگ نرم هدایت کند و حرکت‌هایی مانند راهیان نور می‌تواند در تقویت سلاح برنده انقلاب که همان معنویت و توکل به خدا است، به ما کمک کند./9458/ت302/س
ارسال نظرات