۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۰۵۹

400 گروه مطالعاتی در مساجد خراسان رضوی راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از راه اندازی 400 گروه مطالعاتی با موضوع زیارت در مساجد سطح استان خبر داد.
سال توليد ملي ، حمايت از کار و سرمايه ايراني
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، کارشناس مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از راه اندازی 400 گروه مطالعاتی با موضوع زیارت در مساجد سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام حسین علی رحمتی با بیان اینکه طرح گروه های مطالعاتی از 14 فروردین ماه در تمام استان اجرا می شود، اظهار کرد: 150 گروه از مشهد و 250 گروه مطالعاتی از 18 شهرستان در این طرح شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح 400 نفر استاد تدریس می کنند، تاکید کرد: برای هر گروه 4 جلسه توسط استاد توضیحات لازم از روی کتاب صورت می گیرد و 10 جلسه نیز توسط ائمه جماعات برای هر گروه تحقیق و بررسی صورت می گیرد.

حجت الاسلام رحمتی در خصوص اهداف این طرح تصریح کرد: ارتباط جوانان با مسجد و ائمه جماعات، ارتقاء سطح معلومات دینی و پاسخ به شبهات اعتقادی و اخلاقی، مقابله با جنگ نرم، ترویج فرهنگ مطالعه و پژوهش در سطح مساجد و جامعه از اهداف این طرح محسوب می شود.

کارشناس مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: خروجی طرح گروه های مطالعاتی 400 مقاله و پایان نامه خواهد بود.

وی ادامه داد: این 400 مقاله به صورت نمایشگاه در تعدادی از مساجد محوری مشهد و برخی از شهرستان ها به نمایش گذاشته می شود و به صورت وبلاگ نیز در خواهد آمد.

به گفته وی، در جلسه اختتامیه این طرح از 15 گروه مطالعاتی برتر مشهد تجلیل می شود و در شهرستان های استان نیز انتخاب گروه های برتر بر عهده خود آنها است./930/د102/س
ارسال نظرات