۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۷۰۹

بازدید امام جمعه خوی از ارتفاعات نورالشهدای این شهرستان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی شکوری با بیان این که شهدا با خون خود انقلاب اسلامی و ملت ایران را بیمه کردند، گفت: یادواره شهدا افزون بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان شهدا در میان نسل جوان خواهد شد.
امام جمعه خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی به همراه فرماندار، شهردار و جمعی امروز از مسئولان شهرستان از روند آماده سازی ارتفاعات نورالشهداء (امیربیگ) جهت تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های شورای شهر، اداره برق و بخشداری مرکزی در آماده سازی محل تدفین شهدا اذعان داشت: صیانت از جایگاه شهدا علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن عزیزان، باعث ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و گذشت در میان جوانان خواهد شد.

حجت الاسلام شکوری با تأکید بر این که ما مدیون دلاوری ها و قهرمانی های شهداء هستیم، افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدا، انتقال ارزش ایثار و شهادت به جامعه، معرفی الگوهای صحیح رفتاری به نسل جوان و همچنین ثبت واقعیت‌های تاریخ انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس از ضرورت های نهادهای فرهنگی و تبلیغی ایران اسلامی به شمارمی رود.

وی با بیان این که ما انقلابمان را در جنگ به جهانیان صادر کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: امروز خدا را شاکریم که فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان به ویژه کشورهای اسلامی منطقه فراگیر شده و آثار و برکات آن در خیزش های مردمی منطقه کاملا قابل مشاهده است.

گفتنی است، پیکرهای مطهر دوتن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه 6 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم ام ابیها(س) در شهرستان خوی تشییع و در ارتفاعات نورالشهداء (امیربیگ) به خاک سپرده می شود./پ202/س

ارسال نظرات