۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۸۸۰
منتخب مردم بناب در مجلس:

سرمایه گذاران نیازمند امنیت اقتصادی هستند

خبرگزاری رسا ـ منتخب مردم بناب در نهمین دوره انتخابات مجلس لازمه تولید ملی را فراهم بودن بسترهای لازم و حمایت جدی مسؤولان از تولید کنندگان دانست.
حجت الاسلام محمدرضا باقري بنابي، نماينده مردم بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد باقری بنابی، منتخب مردم بناب در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز گذشته در شورای اداری این شهرستان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: امسال باید برخلاف سال های گذشته بصورت جهادی و عملی حرکت کنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی، لازمه تولید ملی را فراهم بودن بسترهای لازم و حمایت جدی مسوولان از تولید کنندگان دانست و گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بیشتر به امنیت اقتصادی نیاز دارند و در صورتیکه مسؤولان آنها را حمایت کنند، به فعالیت بیشتر راغب خواهند شد.

وی با تاکید بر ارتقای کیفی تولیدات داخلی برای رقابت با تولیدکنندگان خارجی تصریح کرد: اگر تولیدکننده داخلی نتواند کیفیت و قیمت محصول خود را قابل رقابت با مشابه خارجی کند، قطعا ضرر خواهد کرد، ضمن اینکه بایستی فرهنگ استفاده از تولید داخل میان مردم ترویج یابد.

منتخب مردم بناب در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه بیشتر مشکلات کشور از نداشتن برنامه مناسب و کارشناسی شده ناشی می شود، از فرماندار بناب خواست کارگروه توسعه و برنامه ریزی شهرستان را فعالتر و کاربردی تر کند.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت مناطق دیزج ناولو، آغداش ، اکبرآباد و کوی رسالت بناب از شورای شهر و شهرداری این شهر خواست مشکلات این مناطق را جدی بگیرد و افزود: با وجود اینکه این موضوع را بارها به شورای شهر گوشزد کرده ایم اما تا امروز جدی نگرفته اند و قدمی برای حل این مشکل برنداشته اند.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: این مناطق هم جزیی از شهر بناب هستند که هر مسؤولی باید در حیطه توان و اختیارات خود برای رسیدگی به مشکلات و محرومیت زدایی آنها قدم بردارد، مشکلات شهرسازی و رفاهی نیز متوجه شورای شهر و شهرداری است./935/پ202/س
ارسال نظرات