۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۹۲۷
امام جمعه زنجان:

هرگونه انحراف در مسیر تبعیت از ولایت با ضرر جبران ناپذیری همراه خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر ولایت مداری مردم و مسؤولان گفت: تبعیت از رهبری موجب سربلندی نظام می شود.
حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در جمع مردم قیدار که در مسجد جامع این شهر گردهم آمده بودند، اظهار داشت: همه مردم و مسؤولان وظیفه دارند که در زمینه تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اضافه کرد: برای رسیدن به موفقیت باید همه اختلافات و گلایه‌ها کنار گذاشته شود، امروز نیازمند وحدت و یکدلی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

امام جمعه زنجان با تاکید بر این که سربلندی نظام جمهوری اسلامی مرهون پیروی از آموزه‌های دینی و سفارشات ائمه اطهار(ع) است، گفت: هرگونه انحراف در مسیر تبعیت از ولایت با ضرر جبران ناپذیری همراه خواهد بود، مسیر ولایت فقیه همان مسیر سفارش شده از سوی ائمه اطهار است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب اظهار داشت: آمریکا و کشورهای استعمارگر 33 سال است که به دنبال کارشکنی و ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند، غافل از اینکه این ملت برای حفظ نظام و ولایت خون داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: باید همگان بدانند اگر دشمنان لحظه ای این احتمال را بدهند که با حمله نظامی به اهداف خود می‌رسند، حتما این کار را انجام داده و حتی یک ساعت نیز در این کار خود تعلل نمی‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از توفیقات و پیشرفت های کسب شده نظام جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته اضافه کرد: دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، موفقیت‌های علمی و پزشکی فقط نمونه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه زنجان خواستار تعامل و همدلی همگان برای تعالی ایرانی سربلند زیر سایه ولایت و رهبری شد و خاطرنشان کرد: با تلاش و همکاری مردم و مسئولان ایران ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکسته و توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است./935/پ202/س

ارسال نظرات