۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۱۴۰

ایستگاه جوانی در کانال انگلیسی ندای اسلام

خبرگزاری رسا ـ برنامه «ایستگاه جوانی» از کانال ندای اسلام رادیو معارف سعی دارد جوانان را با آموزه‌های عمیق اسلامی متناسب با این دوره خطیر زندگی آشنا کند.
راديو نداي اسلام


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «ایستگاه جوانی» یا «Youth Station» سعی دارد جوانان را با آموزه‌های عمیق اسلامی متناسب با این دوره خطیر زندگی آشنا کند.

بر اساس این گزارش، در این برنامه با نظرات کارشناسی حجت الاسلام اسد جعفری و حجت الاسلام ارسطو، میان‌برنامه‌ها و بخش‌های شنیدنی دیگر به محور جوان و آراستگی پرداخته شده و جوانان با آراستگی ظاهر و باطن، تعاریف اسلام و جامعه غرب از آراستگی، نمونه‌های آراستگی در اسلام، زیبایی‌های وجودی خداوند، زیبایی در عبادت آشنا می‌شوند.

این برنامه از بخش‌های جذابی تشکیل شده که از آن جمله می‌توان به «لبخندی از زندگی»، شامل داستان‌های کوتاه مرتبط با موضوع برنامه؛ «یک فنجان زیبایی»، شامل ارتباط با جوانان و شنیدن نظرات آنها در مورد موضوع برنامه؛ «برگی از زندگی»، شامل ارائه تصاویری زیبا از زندگی بزرگان؛ اشاره کرد. در این برنامه همچنین تفسیر سوره نور نیز تقدیم شنوندگان خواهد شد.

برنامه «ایستگاه جوانی» به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی لیلی حبیبی راد، گویندگی روح الله عطایی و لیلی حبیبی راد شنبه و یکشنبه هر هفته از ساعت 7:45 از کانال ندای اسلام شبکه رادیویی معارف پخش می‌شود.

لازم به یادآوری است کانال ندای اسلام بخش انگلیسی شبکه رادیویی معارف است که از ماهواره با مشخصات« Hotbird 8, Frequency 12.437 GHZ, Symbol Rate 27500, Horizontal» برای مخاطبان انگلیسی زبان دیگر کشورها پخش می‌شود.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به پایگاه اینترنتی این کانال به نشانی
www.coiradio.com  مراجعه کنند./919/د102/ن

ارسال نظرات