۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۱۵۶
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

موفقیت ایران در مذاکرات استانبول نتیجه حرکت غرور‌آفرین مردم در انتخابات 12 اسفند بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر گفت: عقب نشینی غرب از تحریم‌های نفتی و اعتراف به حقانیت ایران در حقوق هسته ای خود نشان از نتیجه بخشی مقاومت ایران در مقابل نظام سلطه دارد.
حجت الاسلام کاملي فر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز در همایش کارگران بسیجی استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت:‌ اسلام دیدگاهی ارزشمند و متعالی نسبت به مساله کار و کارگر دارد که همه در کلام رهبری تجلی یافته است.

وی با اشاره به ارزش تولید و نقش کارگران در خودکفایی جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: از دیدگاه آیات و روایات اسلامی کسب روزی حلال برای تامین معاش خانواده به حدی ارزشمند است که از این امر به عنوان جهاد فی سبیل‌الله تعبیر شده و یا در جایی دیگر شاهد بوسیدن دست کارگر از سوی نبی مکرم اسلام هستیم.

حجت الاسلام کاملی‌فر در ادامه با تشریح دیدگاه اجتماعی اسلام نسبت به اهمیت کار و تلاش تصریح کرد: دیگر نگاه اسلام به کار و کارگر اهمیت دادن به فعالیت‌های اقتصادی به عنوان اسباب توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی برای سرنگونی انقلاب، به تحریم های مختلف متوسل شده اند، بایستی با توجه به تولید، کار و سرمایه ایرانی، جهاد اقتصادی تمام عیار و همه جانبه ای علیه توطئه های مختلف استکبار جهانی داشته باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: اغلب تهدیدها و فشارهای دشمنان جنبه روانی و تبلیغاتی دارد، اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع جهاد اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید دارند، بایستی در میدان عمل نسبت به تحقق این توصیه اقدام شود.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر اینکه باید مراقب بود تا کلام رهبری با شعارزدگی مهجور واقع نشود، افزود صرف کارهای تبلیغاتی در این مساله چاره ساز نیست، امروز در شرایط حساس که دشمنان عقربه تحریم را کوک کرده‌اند، وظیفه هر ایرانی است که در سنگر حمایت از تولید ملی با مصرف کالای داخلی و تقویت بارقه‌های امید وئ افزایش کار و فعالیت نقش خود را ایفا کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران 34 سال با تحریم های مختلف اقتصادی، علمی و صنعتی رو به رو بوده است، تصریح کرد: اگر آمریکا امروز بر طبل بی‌عاری و حمله نظامی به ایران می‌کوبد به یقین بلوف سیاسی زده است و هرگز توان حمله نظامی به ایران را ندارد، چراکه می داند جهنمی برای رژیم صهیونیستی در خاورمیانه پدید خواهد آمد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) موفقیت ایران در مذاکرات استانبول را نتیجه حرکت غرور‌آفرین ملت ایران در انتخابات 12 اسفند سال گذشته دانست و افزود: عقب نشینی غرب از تحریم‌های نفتی و اعتراف به حقانیت ایران در حقوق هسته ای خود نشان از نتیجه بخشی مقاومت ایران در مقابل نظام سلطه دارد./935/پ202/ع

ارسال نظرات