۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۷۵۷۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

تداوم بخشی فعالیت های خیریه رویکرد اصلی فعالان اجتماعی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: خدواند متعال بنده خویش را در کار خیر آزمایش می کند تا استقامت در راه عمل به کار نیک را در وجود مخلوق خود نهادینه کند.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اهواز، با اشاره به روند کاری این انجمن تصریح کرد: این تشکل مذهبی در راستای کمک و یاری به مستضعفان است و توانسته کار خود را به شکل مطلوبی انجام دهد به گونه ای که اعتماد مردم و خیرین را جلب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و کوشش در امر خیر می توانیم دنیا و آخرت خود را بیمه کنیم، چرا که با یاری رساندن به مستضعفان جایگاه ویژه ای نزد خداوند پیدا می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: کسی که در کار نیک قدم می گذارد نباید تزلزلی به خود راه دهد.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: در امر خیر باید عزم راسخ و آهنین را به وجود آوریم تا در برابر هواهای نفسانی و مشکلات دنیوی سرخم نکنیم.

سرچشمه همه کارهای نیک توکل بر خدا و توسل به اهل بیت(ع) است

وی به عناصر مهم در کار نیک اشاره کرد و گفت: اولین کار در امر نیک توکل بر خداوند متعال است و دیگری توسل بر «محمد و آل محمد» است چرا که آن ها سرچشمه کار های نیک هستند.

با آزمون های الهی استقامت به عمل خیر بیشتر می شود

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به آزمایش های الهی در مسیر کارهای خیر ابراز داشت: خدواند متعال بنده خویش را در کار خیر آزمایش می دهد تا استقامت در راه عمل به کار نیک را در وجود مخلوق خود نهادینه کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان ساخت: عمل به واجبات، پرهیز از محرمات، صداقت، وفای به عهد، امر به معروف و نهی از منکر و مواردی از این قبیل صفت های کسانی است که در کار خیر هیچ کم و کاستی نمی گذارند.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنانش به استقامت مردم در ابتدای انقلاب اشاره و تصریح کرد: صداقت و وفای به عهد یکی از مهم ترین مقدماتی بود که انقلاب اسلامی را به ثمر و پیروزی رساند./9458/پ203/س
ارسال نظرات