۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۱۰۳
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

توجه به تولید ملی مهم ترین اولویت مجلس نهم باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، با تاکید اینکه مجلس باید قوانین لازم را برای تقویت تولید ملی تصویب کند،‌ گفت: با توجه به توطئه های دشمنان در این عرصه، کوتاهی در این راستا عذری نابشخودنی به شمار می آید.
حجت الاسلام و المسلمين ايماني حجت الاسلام والمسلمين ايماني نماينده ولي فقيه در استان فارس
آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر این که توجه به تولید ملی باید محور اصلی کار مجلس نهم باشد،‌ ابرازداشت:‌ مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور سال جاری را به عنوان تولید ملی نامگذاری کردند.

امام جمعه شیراز با تاکید بر پرهیز از برخورد شعارگونه با این مساله، اضافه کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک حرکت روبنایی نیست که بخواهیم روبنایی و سطحی با آن برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه بایستی مجلس‌، دولت و قوه قضاییه و تمام بدنه جامعه نقش خود را در این راستا ایفا کنند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی مهم ترین و بزرگ ترین نقش را در این رابطه عهده دار است و نمایندگان باید قوانین لازم را برای تقویت تولید ملی تصویب کنند.

آیت الله ایمانی بیان داشت: امروز هر کس از هر مجموعه ای که می تواند در این عرصه نقش خود را ایفا کند،‌اگر مرتکب کوتاهی شود بزرگ ترین معصیت را انجام داده و کوتاهی او به این سادگی قابل جبران نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه شرایط کشور شرایط خاصی است و از سویی دشمنان نظام تمام برنامه ریزی خود را متوجه عرصه اقتصادی کرده اند،‌ ما نیز باید تمام توان خود را در این عرصه بکار گیریم تا دشمن نتواند اهداف شوم خود را عملیاتی کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید تولید ملی را به تمام معنا مورد توجه قرار دهند و تبیین کنند، اظهار داشت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گرو این است که موانع فراروی رشد سرمایه گذاری و کار و کارگر برداشته و امنیت لازم برای سرمایه گذار ایجاد شود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات