۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۴۱۳

ضرورت طرح علوم انسانی اسلامی در برنامه تحول رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه تحول کاری از گروه حکمت و اندیشه رادیو معارف به ضرورت طرح علوم انسانی اسلامی در حوزه مطالعات نخبگان حوزه و دانشگاه و ارائه راهکارهای مناسب برای گسترش و رشد علوم انسانی می‌پردازد.
آرم راديو معارف


به گزارش خبرگزاری رسا، جواد عزتی‌پور مدیر گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف، از تولید و پخش برنامه شش قسمتی با عنوان «تحول» خبرداد و گفت: این برنامه به مناسبت نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی که در اواخر اردیبهشت 91 برگزار خواهد شد، تهیه شده است.

وی همچنین یکی از اهداف اصلی این برنامه را تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص علوم انسانی اسلامی دانست و افزود : از محورهای اصلی برنامه می توان به ضرورت طرح علوم انسانی اسلامی در حوزه مطالعات نخبگان حوزه و دانشگاه و ارائه راهکارهای مناسب برای گسترش و رشد علوم انسانی اشاره کرد.

مدیر گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف در پایان گفت: «تحول» به تهیه‌کنندگی علی برخوردی و سردبیری ابوذر رجبی است و با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در این حوزه همچون دکتر رفیعی آتانی، دکتر فتحعلی خانی و حجج الاسلام دکتر غلامی و دکتر صادقی تولید شده است و پخش آن از شنبه 23 اردیبهشت شروع شده و تا 28 ادامه خواهد داشت و در ساعت 14:45 به مدت 40 دقیقه بر روی آنتن می رود .

گفتنی است، کارشناس مجری این برنامه مرتضی بهرامی خشنودی است./927/د103/ن

ارسال نظرات