۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۸۴۰
با حضور مراکز حوزوی؛

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در تبریز برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور مؤسسات و مراکز تولید نرم‌افزار حوزوی و دینی در تبریز خبر داد.
داننده، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی داننده، فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، امروز در نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور مؤسسات و مراکز تولید نرم‌افزار حوزوی و دینی از سوم تا هفتم خردادماه جاری از ساعت 10 صبح الی 21 در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که نرم‌افزارهای ارائه شده در این نمایشگاه تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌شوند، تصریح کرد: بخش‌های اصلی نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شامل نرم‌افزارهای،‌ چند رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های‌ اینترنتی و بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود.

داننده ادامه داد: رسانه دیجیتال در آئینه هنر، شهر دیجیتال، آسیب‌شناسی رسانه‌های دیجیتال، معرفی برگزیدگان ادواری جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، ‌نگارگذر فناوری و نوآوری، مسابقه و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی از جمله بخش های فرعی این نمایشگاه است.

وی با بیان این‌که فضای سایبر فرصتی استثنایی برای نشر و تبلیغ فرهنگ و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی در سطح جهانی است، خاطرنشان کرد: متولیان امر باید با رصد فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، گام های مثبتی در جهت تولید آثار مبتنی بر ارزشهای اسلامی و ایرانی بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگار رسا مبنی بر روند فعالیت دبیرخانه کنگره عارف بالله حضرت آیت الله سیدعلی آقا قاضی طباطبایی اظهار داشت: این کنگره در راستای اجرای طرح جامع معرفی مفاخر آذربایجان آبان ماه سالجاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کمیته علمی کنگره اقدام به انتشار فراخوان مقاله و دیدار با علمای برجسته حوزه علمیه قم کرده است، تصریح کرد: اخبار این دیدارها به زودی در اختیار نشریات و رسانه های گروهی قرار خواهد گرفت.

داننده همچنین از برگزاری آئین تجلیل از پدیدآورندگان کتاب نورالدین پسر ایران در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این کتاب ارزشمند که به تقریظ مقام معظم رهبری نیز مزین شده،‌ اثری ماندگار و بیان کننده دلاورمردی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی آئین تجلیل از پدیدآورندگان کتاب نورالدین پسر ایران سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود./935/پ203/س
ارسال نظرات