۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۲۴۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

مقاومت و ایثار رمز پیروزی مردم بحرین است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: با توکل به خدا بحرین همانند خرمشهر آزاد می شود.
قيام ملت بحرين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، روز گذشته در جشنواره استانی شعر و ایثار شهادت در اسلام ‌آبادغرب که به مناسبت سالروز سوم خردادماه در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با توکل به خدا ان‎شاء الله بحرین همانند خرمشهر آزاد می شود.

وی با اشاره به مظلومیت مردم بحرین و ثمرات مقاومت آنان خاطرنشان کرد: انسان‌ها زیر ظلم قرار می‌گیرند و سختی می‌کشند اما با مقاومت، ایثار و شهادت زنده می‌شوند و در تاریخ جاودانه می مانند.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که استکبار نمی‌تواند تفکر و عقیده مردم بحرین را به بازی بگیرد زیرا عقاید از بین نمی روند ابراز داشت: ان‎شاء الله به زودی شاهد فتح بحرین و شکست نیروهای آل سعود و آل خلیفه باشیم.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کرمانشاه به سوم خرداد، روز مقاومت اشاره و تصریح کرد: امدادها و دست‌های غیبی از سوی خدا خرمشهر قهرمان را آزاد کرد.

وی با بیان این که تمامی قدرت های سلطه گر حامی و پشتیبان و همچنین مشوق اصلی صدام برای شکست جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار داشت: امروز باید این حقیقت را دانست که سرنوشت مهره های استکبار جهانی که برای رویاروی با حکومت اسلامی و الهی بر می خیزند، همانند سرنوشت یزید خواهد بود.

حجت‌الاسلام آفتابی در پایان سخنانش افزود: تکیه به استکبارهای جهانی نتیجه‌ای جز عاقبت صدام، حسنی مبارک، بن علی و قذافی را نخواهد داشت، خرمشهر آزاد شد تا دین و عقل آزاد شود، دشمنان این را بدانند که در مقابل معنویت و قدرت الهی نمی‌تواند مقاومت کنند./9463/پ203/ب

ارسال نظرات