۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۹۴۱۵
هنیه:

غزه کوتاه ترین راه به قدس خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر فلسطین تاکید کرد: غزه کوتاه ترین راه به قدس خواهد بود و تحقق این مهم در گرو پایداری و مقاومت ساکنان آن و مقابله آنان با چالش هاست.
هنيه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه نخست وزیر فلسطین در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد غربی غزه در جمع کاروان راهیان قدس با تاکید بر مقاومت در مقابل صهیونیست ها اظهار داشت: غزه کوتاه ترین راه به قدس خواهد بود.

وی ضمن تمجید از اعضای این کاروان و عرض خیر مقدم به آنان، خرسندی خود و تمامی فلسطینیان از افرادی که به منظور اعلام همبستگی با مردم فلسطین و یاری آنان وارد سرزمین های اشغالی می شوند را ابراز نمود.

هنیه یادآور شد: ورود این کاروان به غزه تلاشی خجسته و ثمره کنفرانس ترکیه است که احیای مسأله فلسطین و تدارک سفرهای همبستگی با ساکنان نوار غزه و برپایی تظاهرات در سالروز فاجعه اشغال فلسطین از جمله اهداف آن بود.

این رهبر فلسطینی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این کنفرانس احیای مسأله فلسطین در وجود امت های عربی و اسلامی و تلاش در راستای آزادی قدس و مسجد مبارک الاقصی را توصیه کردند.

وی اظهار داشت: انتخاب غزه به عنوان گذرگاه قدس نشانگر این واقعیت است، غزه کوتاه ترین راه به سوی بیت المقدس خواهد بود و تحقق این مهم به میزان پایداری و مقاومت و رویارویی با چالش ها بستگی دارد./902/د102/ک

ارسال نظرات