۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۶۸۲

نام‌گذاری مساجد تازه‌تاسیس زنجان به نام امام هادی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز عملیات احداث مسجد امام هادی(ع) در آخرین نقطه شهر زنجان خبر داد و گفت: امسال همه مساجد احداثی در استان زنجان به نام امام هادی (ع) نام‌گذاری می شوند.
امام هادي


حجت‌الاسلام علی باقری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی مسجد امام هادی(ع) در آخرین نقطه مرزی شهر زنجان اظهار داشت: امسال همه مساجد در استان زنجان به نام امام هادی (ع) ساخته می‌شود.

وی با محکوم کردن اهانت یک خواننده فراری به مقام و منزلت امام دهم شیعیان حضرت هادی(ع) تصریح کرد: اقدامات مختلف و گسترده‌ای در جهت شناساندن فضائل و مناقب امام دهم صورت گرفته که امید است عموم مردم با سیره و زندگانی آن حضرت بیش از گذشته آشنا شوند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به قرائت زیارت جامعه کبیره در مساجد استان زنجان گفت: امروز یک مسجد با نام امام هادی (ع) در زنجان کلنگ زنی شد، ولی از امروز تا پایان سال هر مسجدی که در استان زنجان احداث شود، به نام امام هادی(ع) ساخته می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به جایگاه والای ائمه معصومان (ع) میان مسلمان افزود: امروز در شرایطی شاهد توهین به مقدسات دینی و شان ائمه معصومان(ع) هستیم که هتاکان از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر و مدیریت جهانی مورد تقدیر نیز قرار می یگرند.

وی با اشاره به این که نام‌گذاری تمامی مساجد تازه تاسیس استان زنجان به نام امام هادی(ع) با هدف محکوم کردن عمل شنیع این خواننده مزدور استکبار جهانی صورت می گیرد، گفت: مواضع صریح و تند علما، مراجع و عموم شیعیان نشان داد که دشمنان نمی توانند با توهین به مقدسات دینی و مذهبی به اهداف شوم خود دست یابند.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توهین کشیک آمریکایی به قرآن اظهار داشت: به منظور محکوم کردن این عمل نیز طرح اهدای قرآن از سوی سازمان اوقاف اجرا شد که آن کلام الله مجید در تیراژهای مختلف چاپ و میان نهادها و مساجد مختلف توزیع می‌شود./935/پ303/ب

ارسال نظرات