۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۲۹۷۷۵
در سالروز ولادت امام جواد؛

ویژه برنامه «نهمین طلوع» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «نهمین طلوع» به مناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت امام جواد (ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.
آرم راديو معارف


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت امام محمد بن علی التقی الجواد (ع) و در راستای آشنا سازی نسل جوان با زندگی آن امام همام، گروه فقه و سیره رادیو معارف اقدام به تهیه ویژه برنامه «نهمین طلوع» کرده است.

محور اصلی این ویژه برنامه امامت حضرت جواد الائمه (ع) در سنین کودکی و نوجوانی است که با تأکید بر مصداق‌های قرآنی همچون نبوت حضرت عیسی و حضرت یحیی علیهما السلام در مورد امامت نهمین خورشید ولایت بحث خواهد شد.

همچنین در این ویژه برنامه، با اشاره به آثار و برکات وجودی این امام نوجوان همچون زمینه‌سازی برای امامت حضرت حجت (عج) و اثبات علم الهی ائمه اطهار(ع) با توجه به وسعت علم امام در خردسالی، حضرت امام جواد (ع) به عنوان الگویی برای جوانان جامعه معرفی خواهد شد.

ویژه برنامه «نهمین طلوع» کاری از گروه فقه و سیره به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی اسماعیلی، نویسندگی خانم ابراهیمی و گویندگی مصطفی اسماعیلی و با کارشناسی حجت الاسلام علیرضا جوادی، جمعه 12 خرداد 91 همزمان با سالروز ولادت حضرت جواد الائمه(ع) ساعت 11:15 از شبکه رادیویی معارف پخش خواهد شد./927/د102/ن

ارسال نظرات