۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۳۰۰۸۴

امام خمینی با احیای حاکمیت اسلام، جهان را از خواب غفلت بیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: به راستی که این شخصیت وارسته با احیای حاکمیت اسلام ناب محمدی حقیقتا جهان را از خواب غفلت بیدار کرد.
امام خميني (ره)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمد صادق عظیمی، رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان،‌ امروز در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی که در اندیمشک برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام (ره) تمام رفتار، کردارش و عملش برای خدا بود و حرکت در راه خالق یکتا ایشان را عزتمند و سربلند کرد و گواه آن مراسم استقبال از ایشان در دوازده بهمن 57 و مراسم وداع با ایشان در 14 خرداد سال 68می باشد.

وی در ادامه افزود: به راستی که این شخصیت وارسته با احیای حاکمیت اسلام ناب محمدی حقیقتا جهان را از خواب غفلت بیدار کرد، حضرت امام در ملت ایران یک باور ایجاد کرد و آن این که ما می توانیم، چون فقط انسان عبد خدا می باشد.

حجت الاسلام عظیمی با بیان این که ولایت فقیه از اصول متین دین مبین اسلام است، اظهار داشت: پس از ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی با انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه ای همه معادلات دشمن برای به انزوا کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هم زده شد.

رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ایمان به خدا و حق تعالی، رفتار پدرانه در حکومت داری، دشمن شناسی، مردم داری و نوکری مردم، پیروی از اهل بیت(ع) و برخورد بصیرانه در حوادث را از جمله ویژگی های بارز امام راحل عظیم الشان و خلف صالح اش مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: مسؤولان عالی رتبه نظام باید با تاسی از این سیره امام خمینی(ره) به نظام و ملت غیور ایران زمین خدمت کنند.

وی در پایان سخنان خود، با بیان این که استقلال امروز ایران اسلامی حاصل تلاش مردم به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با سلاح ایمان و با اقتدار کامل به هدف نهایی انقلاب رسید و به کمک خدای متعال و حمایت مردم، ایران را به استقلال آزادی و جمهوری اسلامی رساند./9453/پ203/ب

ارسال نظرات