۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۳۰۲۰۵

هدف اصلی دشمن تضعیف نقش و جایگاه ولایت است

خبرگزاری رسا ـ رییس دارالتحقیق شهید مطهری گفت: هدف اصلی دشمن تضعیف نقش و جایگاه ولایت فقیه در داخل و خارج از ایران است، غافل از این‌که هر موضع خاص رهبری بازتاب‌های گسترده‌ای در عرصه‌های بین‌المللی دارد.
حجت الاسلام حسين قدوسي


به گزارش خیرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین قدوسی، رییس دارالتحقیق شهید مطهری، روز گذشته در جمع معتکفان مسجد جامع تبریز با اشاره به سیاست‌های خصمانه غرب در قبال نظام ولایی ایران اظهار داشت: مذاکرات اخیر گروه 1+5 با ایران در استانبول و بغداد نشان داد که غرب به دنبال بهانه‌جویی برای مقابله با روند رشد و تعالی نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر این‌که آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان غربی‌اش نگران الگو شدن ایران برای کشورهای اسلامی و حتی غربی و آمریکای لاتین هستند، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی غرب با ایران همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ ایران هسته‌ای نیست، بلکه ایران اسلامی است.

حجت الاسلام قدوسی ولایت فقیه را عامل اصلی تعالی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دانست و تصریح کرد: هدف اصلی دشمن تضعیف نقش و جایگاه ولایت فقیه در داخل و خارج از ایران است، غافل از این‌که هر موضع خاص رهبری بازتاب‌های گسترده‌ای در عرصه‌های بین‌المللی دارد.

ربیس دارالتحقیق شهید مطهری در ادامه با اشاره به بخش‌هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی اظهار داشت: رهبری فرمودند؛ اگر بخواهیم دچار رکود و عقب گرد نشویم باید حرکتمان متوقف نشود، عدالت در دل پیشرفت است.

وی ادامه داد: رهبری در سخنان خود بر گفتمان غالب جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه‌های بین‌المللی سخن گفتند و تاکید داشتند که بحث ما یک بحث ذهنی فقط نیست بلکه یک الگوی عملی و زنده است که خود ملت ایران نمونه آن است.

حجت الاسلام قدوسی با اشاره به هجمه گسترده تبلیغی و رسانه‌ای غرب علیه ایران در آستانه نشست مذاکرات هسته‌ای ایران در مسکو اظهار داشت: ملت ایران در طول 33 سال گذشته ثابت کرده که با تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه می تواند هم بر شرق و هم بر غرب پیروز شود، چنین هجمه رسانه‌ای قطعا هچون گذشته نتیجه‌ای عکس خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر تحلیل و بررسی دقیق کارشناسان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایشان در فرمایشات اخیر خود پرده از توطئه‌های پنهان دشمنان منطقه‌ای برداشتند و هشدار دادند که آمریکایی ها به دنبال راه انداختن مسأله شیعه و سنی و اختلافات قومی و قبیله ای هستند.

رییس دارالتحقیق شهید مطهری ادامه داد: رهبری تاکید داشتند که غربی ها مسأله هسته ای ایران را در صدر مسائل خودشان قرار می دهند تا ذهن ها و افکار عمومی را از حوادثی که در کشورهای خودشان در حال وقوع است منحرف کنند، جریاناتی که موجب سقوط روزافزون شاخص‌های اقتصادی منطقه یورو شده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات