۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۱۷۶۶
حجت الاسلام سید علی خمینی:

ترور شخصیت های انقلاب اسلامی نشانه بن بست فکری دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نوه امام راحل گفتمان امام راحل را براساس معنویت و اخلاق دانست و گفت: ترور و به شهادت رساندن شهید بهشتی و اشخاص بزرگ در انقلاب، بیانگر بن بست فکری دشمنان و افراطی‌گری در دشمنی با اسلام بوده است.
حجت الاسلام سيد علي خميني
به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید علی خمینی، نوه امام خمینی(ره)، شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع گلوگاه با بیان امام خمینی(ره) در سراسر مبارزات و در همه دوران رهبری خود این انقلاب را بر اساس خرد جمعی و کار کارشناسی اداره کردند، افزود: امام راحل در جامعه آن روز که رنگ های مختلفی بر جامعه سایه افکنده بود، اسلام را زنده کرد.

وی اظهار داشت: گرایش به معنویت قبل و بعد از انقلاب ما که از سوی امام راحل پایه گذاری شد قابل مقایسه نیست و در واقع امام راحل، معنویت را در جامعه بنا نهادند.

حجت الاسلام خمینی یادآور شد: نوه امام راحل با بیان این که مدیریت کردن دین براساس عقلانیت تئوری کامل و مورد قبول است، خاطرنشان کرد: این مسأله در ایران اسلامی از سوی امام راحل مدیریت شد.

حجت الاسلام خمینی با اشاره به این که گفتمان امام راحل براساس معنویت و اخلاق بوده است و این گفتمان همچنان در دنیا مود توجه و پذیرش است، گفت: در طول تاریخ انقلاب بسیار مشاهده کرده‌ایم که افرادی با این گفتمان امام مخالفت کرده‌اند و این مخالفت‌ها همچنان نیز ادامه دارد.

نوه امام راحل گفت: امام راحل دین فعال و پویا می خواستند و دین منفعل، گوشه گیر و خانه نشین در هیچ موقعیتی مد نظر امام خمینین (ره) نبوده است.

وی افزود: شهید بهشتی و یارانش، مطهری، شهدای محراب، رجایی، باهنر  از مغزهای متفکر انقلاب اسلامی ما بودند که دشمن یارای تحمل آنان را نداشت.

وی اظهار کرد: ترور و به شهادت رساندن شهید بهشتی و اشخاص بزرگ در انقلاب، بیانگر بن بست فکری دشمنان و افراطی‌گری در دشمنی با اسلام بوده است./950/پ202/س
ارسال نظرات