۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۷۳۱
حجت الاسلام طائب:

ترور 16 هزار شخصیت انقلاب اسلامی سندی روشن از جنایت های غرب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه، ترور 16 هزار نفر از شخصیت ها و یاران انقلاب اسلامی را سندی روشن از جنایت های غرب علیه کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی، تهدید و تحریم نیز مهم ترین تلاش های نظلام سلطه علیه انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام مهدي طائب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، روز گذشته در همایش تولید ملی و تفکر بسیجی که در شهرستان محمودآباد برگزار شد، با مهم ارزیابی کردن بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان، گفت: این بیداری بیداری اسلامی در حقیقت صحنه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی جهان را تغییر داده است.


وی، رهبر معظم انقلاب اسلامی را شخصیتی کم نظیر در عرصه جهانی معرفی کرد و با بیان این که ملت ایران باید برای داشتن چنین رهبری شکرگزار خداوند متعال باشند، خاطرنشان کرد: ایشان همواره قبل از همه حوادث و امور حرکت می کنند.


حجت الاسلام طائب، تبعیت از فرامین رهبری جامعه اسلامی را تکلیف مهم برشمرد و ادامه داد: حرکت در مسیر ولایت جامعه اسلامی به سعادت حقیقی خواهد رساند.

 
وی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: نامگذاری امسال نشان دهنده آینده نگری ایشان از وضعیت جهان و به ویژه شرایط آن پس بیداری اسلامی بوده است.


استاد حوزه و دانشگاه، تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید را زمینه سازی رشد و شکوفایی کشورمان در عرصه جهانی دانست و خاطرنشان کرد: باید برای تحقق عملی شعار امسال از همه ظرفیت های موجود در کشور بهره گیریم.


وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی همه توان و سرمایه خود را برای تضعیف نظام به کار گرفتند، ادامه داد: در 33 سال اخیر کشورمان همواره در حال مقابله با توطئه های دشمنان بوده است.


حجت الاسلام طائب، ترور 16 هزار نفر از شخصیت ها و یاران انقلاب اسلامی را سندی روشن از جنایت های غرب علیه کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی، تهدید و تحریم نیز مهم ترین تلاش های نظلام سلطه علیه انقلاب اسلامی بوده است.


وی با بیان این که ایران اسلامی در بیش از سه دهه اخیر با هیچ کشوری جنگ را تحمیل نکرده و به دنبال توطئه افکنی در آن کشورها نبوده است، ادامه داد: این نظام سلطه بوده که 33 سال همه توان خود را برای براندازی نظام دینی به کار گرفته است.


حجت الاسلام طائب در ادامه سخنان خود به فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این که کشورمان بر اساس معاهدات بین المللی حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را دارد، خاطرنشان کرد: غربی ها در مذاکرات 1+5 به دنبال چیز دیگری هستند.


وی با بیان این که غرب در اصل با وجود ایران اسلامی مخالف است، ادامه داد: آنها تنها در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که همه ما وظیفه داریم بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهب
ری گام برداریم و برنامه ریزی کنیم، ادامه داد: ملت ایران اسلامی بر اساس فرموده رهبری حرکت خواهند کرد.


وی همچنین به مسأله رابطه ایران با آمریکا اشاره کرد و با بیان این که برخی ها خواهان برقراری این رابطه هستند، خاطرنشان کرد: قطع رابطه بین این دو کشور از سوی آمریکایی ها بوده است.


حجت الاسلام طائب ادامه داد: اگر آمریکایی ها اهل رابطه بودند دیگر شش  میلیارد دلار سرمایه ایران درباره خرید سلاح از آنها و سه  میلیارد دلار اموال دولتی شاه را بلوکه نمی کردند.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امام خمینی(ره) تفکر مبارزه با استکبار را در میان ملت های آزاده دنیا نهادینه کردند، خاطرنشان کرد: امروز این تفکر زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرده است.


وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز کشورهایی که علیه حکام دیکتاتور خود قیام کرده اند رابطه خوبی با ایران اسلامی دارند، ادامه داد: امروز جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی به گونه ای است که همه کشورها به نقش آن در خاورمیانه اذعان دارند.


حجت الاسلام طائب در بخش پایانی سخنان خود با هشدار به این که طبق فرمایش مقام معظم رهبری که خبر از فتنه بزرگ تری پس از فتنه 88 داده بودند، گفت: امروز نیز عده ای به دنبال ایجاد اختلال در عرصه اقتصادی هستند.


وی با بیان این که با حمایت از تولید داخلی نباید اجازه فتنه انگیزی دشمنان انقلاب در عرصه اقتصادی را بدهیم، گفت: آحاد جامعه اسلامی رهنمودهای رهبری درخصوص حمایت از تولید ملی را در دستور کار برنامه های خود قرار دهند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات