۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۶۸۲
آیت الله قبلان:

گفت وگو تنها راه پایان بحران لبنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، گفت‎وگو و مذاکره را تنها راه برای حل مشکلات و پایان بحران در این کشور عنوان کرد و شهروندان لبنانی را به فراهم ساختن زمینه های گفت وگو فراخواند.
آيت الله قبلان رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، مسؤول مجلس اعلای شیعیان لبنان در گفت‎وگو با شبکه المنار بر لزوم پایان اختلافات داخلی در این کشور بر اساس مذاکره تاکید کرد.
 
وی گفت وگو را تنها راه برقراری ثبات در لبنان توصیف کرد و گفت: لبنانی ها باید با همبستگی و گسترش برادری زمینه های آرام سازی اوضاع و گفت وگو که ضامن ثبات و عافیت برای وطن و شهروندان است را فراهم سازند.
 
آیت الله قبلان افزود: لبنانی محکوم به گفت وگو و مذاکره هستند، زیرا گفت وگو و مذاکره بهترین وسیله برای حل اختلافات و پایان دادن به مشکلات در این کشور به شمار می آید.
 
مسؤول مجلس اعلای شیعیان لبنان توجه دولت به بخش خصوصی را خواستار شد و تصریح کرد: از دولت لبنان می خواهم نسبت به کارمندان بخش خصوصی توجه داشته باشد و به خواسته های مشروع آنان اهتمام ورزد تا آنان با مشاهده توجه کافی دولت به نظام اعتماد کنند.
 
وی همچنین بر لزوم فراهم سازی خدمات برای همه شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت که این فراهم سازی امکانات و خدمات برای زندگی بهتر به شهروندان از وظایف دولت به شمار می آید و مسوولان باید این مسوولیت ملی را به خوبی ادا کنند./980/ب903/ک
ارسال نظرات