۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۰۸۵

نقد عرفان‌های کاذب در برنامه «فهم و وهم» رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ عرفان‌های دروغین«تولتک» و «دان میگل رولیز» در برنامه فهم و وهم کانال ندای اسلام رادیو معارف نقد می‌شود.
کانال نداي اسلام راديو معارف
 
به گزارش خبرگزاری رسا، برای عرفان حقیقی که اولیای حق هستند و اصحاب هدایت یافته آنان، بسیار غریب است که در این روزگار لفظ «عرفان» و صفت «عرفانی»، نه تنها بدون تناسب با معانی حقیقی آنها استعمال می‌شوند، که اصلاً اطلاق این الفاظ اصطلاحا بر اموری است که با صراحت با کفر و بی‌دینی و الحاد ملازمند. متاسفانه در عصر کنونی نیز این امور با گسترش خود ذهن و هویت فرهنگی و دینی جوانان را در اقصی نقاط جهان هدف قرار داده و آنان را با خود به سراشیبی انحطاط می‌کشد.
برای روشنگری در مورد عرفان‌های کاذب، کانال ندای اسلام رادیو معارف اقدام به ساخت برنامه «فهم و وهم Vision & Illusion» برای مخاطبان انگلیسی زبان نموده است. در قسمت جدیدی از این برنامه عرفان‌های کاذبی همچون تولتک و دان میگل رولیز توسط کارشناسان برنامه مرتضی رضا زاده و کوثر طاهری نقد و بررسی می‌شود.
برنامه «فهم و وهم» به تهیه کنندگی و سردبیری روح الله عطایی، دوشنبه 9 مرداد 91 ساعت 9:45 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی   www.coiradio.comو از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود/919/د102/ن.
 
ارسال نظرات