۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۲۳۴
مدیر حوزه‌ با محکوم کردن نسل کشی در میانمار:

سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر چشم به روی حقایق بسته اند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با صدور بیانیه‌ای شدید اللحن کشتار مسلمانان بی‌پناه میانمار را محکوم کرده و خواستار دخالت سازمان‌های بین المللی و مدافعین حقوق بشر شد.
آيت الله حسيني بوشهري

 

به گزارش خبرگزاری رسا آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم، با توجه به فجایع انسانی در کشور میانمار و نسل کشی ناجوانمرادنه مسلمانان از سوی دولت این کشور، با صدور بیانیه‌ای شدید اللحن، قتل عام مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرد و خواستار دخالت سازمان‌های بین المللی و مدافعین حقوق بشر شد.  

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

«و ما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من هذه القریه الظالم اهلها و اجعل لنا من لدنک ولیا و اجعل لنا من لدنک نصیرا» (نساء/75)

 

باز دست پلید شیطان بزرگ و دشمنان اسلام این بار از آستین افراطیون بیرون آمد و جنایتی جدید علیه بشریت و اقدام به نسل‌کشی گروهی از مسلمان‌های مظلوم شکل گرفت تا جلوی پیشرفت دین مبین اسلام را در اقصی نقاط جهان بگیرد. 

در این میان دولت میانمار به عنوان حاکمی که بایستی حداقل جان و ناموس نوع بشر برای او محترم باشد، نیز در این اقدامات شنیع سر همراهی دارد و در ممانعت از این جنایات نه تنها کاری انجام نداده، بلکه با اعطای آزادی عمل بیشتر به این قاتلان خون‌خوار، مقدمات این ظلم بزرگ را بیش از پیش فراهم نموده است و سازمان‌های بین المللی، همکاری‌های اسلامی، حمایت از حقوق بشر، دولت‌های غربی و مدعیان دروغین آزادی عقیده با سکوت معنادار خود نه تنها هیچ اقدامی در این زمینه نمی‌کنند، بلکه چشم را بر روی حقایق بسته تا تجاوز بیشتر به جان و ناموس مسلمانان مظلوم آن منطقه انجام گیرد. 

مدیریت حوزه‌های علمیه این اقدامات ددمنشانه را که از سوی دشمنان بشریت به راه افتاده و اساس آن از بین بردن همزیستی مسالمت آمیز و تضعیف امت اسلامی است را به شدت محکوم نموده و از دستگاه‌های مربوطه نظام اسلامی، سازمان همکاری‌های اسلامی، دلسوزان امت اسلام و تمامی آزادگان جهان می‌خواهد، تا با اراده‌ای مستحکم و اقدامات قانونی و تبلیغی، مانع استمرار ریختن خون مسلمانان مظلوم این کشور شوند. /924/د102/ج

                                                                    

ارسال نظرات