۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۸۴۱
مسؤول تربیت و آموزش بسیج سپاه قم:

ترویج ارزش‌های اسلامی مانع انحراف جوانان می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تربیت و آموزش بسیج سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت و بیداری در میان جوانان تأکید کرد و ابراز داشت: اگر ارزش‌های اسلامی نادیده گرفته شود دشمن برای جایگزینی آنها با ضد ارزش آماده است و ابزار فراوانی برای ترویج آنها دارد.
همايش
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام رضا اعزازی در سومین گردهمایی روز جهانی مسجد که به مناسبت روز بسیج مسجد و محلات در حسینیه ثارالله سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) برگزار شد، با بیان این‌که به ازای هر چهار هزار نفر، یک پایگاه بسیج در استان وجود دارد، گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات باید تقویت شوند و گسترش پیدا کنند، امروز بسیاری از مساجد در استان از پایگاه بسیج محروم هستند.
وی بر ضرورت عدم جدایی سپاه از مساجد تأکید کرد و ابراز داشت: مساجد پایگاه‌های اصلی انقلاب هستند و در جهت گسترش بعد معرفتی و بصیرتی جوانان نقش آفرینی می‌کنند.
حجت‌الاسلام اعزازی ادامه داد: تقویت اسلام به حضور جوانان و نوجوانان در مساجد بستگی دارد و مسؤولان امر باید تلاش کنند تا تفکر بسیجی در ذهن جوانان شکل بگیرد.
مسؤول تربیت و آموزش بسیج سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) طرح صالحین را مؤثر در تربیت نیروهای انقلابی و مدیران آینده کشور دانست و گفت:  این طرح تاکنون در راستای مبارزه با جنگ نرم اقدامات مؤثری را صورت داده است.
حجت‌الاسلام اعزازی یکی از کارکردهای مهم پایگاه‌های بسیج را حفظ نسل و مراقبت از جوانان عنوان کرد و افزود: همان گونه که در جنگ تحمیلی رزمندگان مدیریت جنگ را بر عهده داشتند امروز نیز روحانیان فرماندهان جنگ نرم باید باشند.
وی با بیان این‌که روحانیت وظیفه بصیرت افزایی در میان جوانان را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی هوشیاری و این‌که جوانان ما بدانند که انقلاب اسلامی با زحمت به بالندگی رسیده است و باید برای حفظ آن تلاش کرد.
حجت‌الاسلام اعزازی بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت و بیداری در میان جوانان تأکید کرد و ابراز داشت: اگر ارزش‌های اسلامی نادیده گرفته شود دشمن برای جایگزینی آنها با ضد ارزش آماده است و ابزار فراوانی برای ترویج آنها دارد که در خانه‌های ما نیز رسوخ کرده است.
مسؤول تربیت و آموزش بسیج سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) اضافه کرد: جریان‌های فکری و فرهنگی منحرف همه تلاش خود را برای جذب جوانان به کار بسته‌اند.
حجت الاسلام اعزازی تربیت اسلامی و انقلابی نسل جدید را از اهداف والای سپاه برشمرد و گفت: سپاه و بسیج برای ایجاد بصیرت و مهارت در جوانان برنامه‌ ریزی می کند./927/پ202/ج
ارسال نظرات