۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۲۰۶
حجت الاسلام توکلی:

تکرار عظمت روز قدس نشان از استمرار تفکر امام خمینی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) اهواز ابراز داشت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس نشانگر این است که تا به امروز همچنان آرمان ها، تفکر و رهنمودهای امام خمینی(ره) در تمامی حوزه های کشور وجود دارد و باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام طه توکلي، مسؤول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام حسين (ع) اهواز

 

حجت الاسلام طه توکلی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن روز قدس بیان داشت: روز قدس با طرز تفکر عالمانه و حکیمانه امام خمینی(ره) برای خواستار شدن آزادی هر چه زودتر فلسطین و به خصوص مسجد الاقصی در تاریخ کشورمان نام گذاری شد.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر این که«روز قدس فقط متعلق به فلسطین نیست بلکه متعلق به همه امت اسلامی است» تاکید کرد: همه مسلمانان اعم از شیعه وسنی باید به کلام امام راحل(ره) که خواستار سعادت امت اسلامی بودند لبیک گفت، در برابر تهاجم های دشمن برای نابودی اسلام، وحدت کلمه را پیشه خود سازیم.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) اهواز به وظیفه یک فرد مسلمان ایرانی در قبال روز قدس و مسئله فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: رصد کردن آسیب و تهاجمات استکبار جهانی علیه اسلام و تبیین توطئه های دشمنان علیه مسلمانان برای کشور های اسلامی از مهم ترین مقوله هایی است که باید در اولویت وظایف خود قرار بدهیم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به پیام حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: حضور مردم و به خصوص نخبگان حوزه های مختلف، مسؤولان سیاسی و اجتماعی در راهپیمایی روز قدس، پیام دندان شکنی برای استکبار جهانی و دشمنان اسلام دارد.

حجت الاسلام توکلی افزود: حضور اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس نشانگر این است که تا به امروز همچنان آرمان ها، تفکر و رهنمودهای امام خمینی(ره) در تمامی حوزه های کشور وجود دارد و باقی خواهد ماند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) اهواز در پایان سخنانش تاکید کرد: همچنان قدس پاره تن اسلام و امت اسلامی است که با حضور پر شور خودمان یک بار دیگر مشتی پولادین بر پیکره قدرت های پوشالی استکبار فرود آوریم./9458/ت302/ب

ارسال نظرات