۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۶۹۲
با هدف آشنایی مخاطبان انگلیسی با بحث غیبت؛

در انتظار آخرین منجی از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه «آخرین منجی» برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با بحث غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه و فرهنگ انتظار، از کانال ندای اسلام پخش می شود.
آخرين منجي ، راديو معارف


به گزارش خبرگزاری رسا، فرهنگ انتظار و مهدویت اقیانوس بی‌کرانی است که هر معتقد به امام زمان عجل الله تعالی فرجه در حد بینش و دانش و تحقیقی که کرده از آن برداشت می‌کند؛ نگرشی درست به ظهور منجی موعود از سلاله پاک پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و درک صحیح از معیار‌ها، ارزش‌ها و مسئولیت‌ها و احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح خود و جامعه است؛ رابطه‌ای قوی و پایدار بر اساس رابطه ولایی، بین انسان و امام عصر(عج) ایجاد می‌کند. در این راستا کانال ندای اسلام رادیو معارف برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با بحث غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه و فرهنگ انتظار، برنامه «آخرین منجی The Last Saviour » را پخش می‌کند.


در این برنامه محورهایی چون غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه، اهمیت نقش علما در زمان غیبت کبری، تلاش‌های علمی فقها در زمان غیبت و ... توسط کارشناسان برنامه حجت الاسلام اسامه عبدالغنی و راضیه بتول نجفی از مبلغان حوزوی بررسی می‌شود.


برنامه «آخرین منجی» به تهیه کنندگی و سردبیری لیلی حبیبی راد و گویندگی علی قنواتی، جمعه 27 مرداد 91 ساعت 8:45 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.


خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی 
www.coiradio.comو از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./919/د102/ن

ارسال نظرات