۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۹۷۷
ویژه مخاطبان انگلیسی زبان پخش می‌شود؛

ویژه‌ برنامه«روزهای عید» از کانال ندای اسلام رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «روزهای عید» به مناسبت عید سعید فطر از کانال ندای اسلام رادیو معارف برای مخاطبان انگلیسی زبان پخش می‌شود.
روز‌هاي عيد ، راديو معارف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در روز «عید فطر» همه مسلمانان در سراسر جهان، غرق احساس افتخار بوده و سربلند و سرافرازند که ماه مبارک رمضان را با توفیق به پایان رسانده و از برکات معنوى و تربیتى آن مستفیض شده اند.


به همین مناسبت کانال ندای اسلام رادیو معارف با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با ارزش و جایگاه عید فطر در نزد مسلمانان جهان ویژه برنامه «روزهای عید The Days of Eid» را روی آنتن می‌فرستد.


در این ویژه برنامه، محورهای موضوعی همچون عید سعید فطر، اعمال و ویژگی‌ها، اهمیت این ایام از دیدگاه قرآن و روایات و وداع با ماهم مبارک رمضان با کارشناسی حجت الاسلام محمد الموسوی، از مبلغان دینی به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.


ویژه برنامه «روزهای عید» به تهیه کنندگی علی قنواتی و سردبیری و گویندگی امین خوجه در ایام عید فطر ساعت 7:55 بامداد از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.


خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی 
www.coiradio.comو از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./919/د103/ن

ارسال نظرات