۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۰۱۵

آیین اختتامیه ختم قرآن کریم در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه ختم قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین المللی در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان برگزار شد.
آیین اختتامیه ختم قرآن کریم در اهواز برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم اختتامیه ختم قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان شب گذشته با حضور مسؤولان حوزوی، سیاسی و قاریان بین المللی قرآن کریم در دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان برگزار شد.

براساس این گزارش، مراسم ختم قرآن کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در خوزستان آغاز شد و عنوان این ویژه برنامه 30 شب ختم قرآن بود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در محل دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان به انجام رسید.

بنابر این گزارش حضور روحانیان و علمای خوزستان در ویژه برنامه 30 شب ختم قرآن کریم بسیار چشمگیر و پرشور بود که نشان از اهتمام ویژه این قشر دینی و تأثیرگذاری جامعه به فعالیت های قرانی است.

همچنین آیین اختتامیه ویژه برنامه 30 شب ختم قرآن کریم در خوزستان شب گذشته با حضور احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی و برجسته کشوری برگزار شد و در پایان از قاریانی که در این شب به تلاوت قرآن کریم پرداختند تقدیر بعمل آمد.

محفل قرآنی جوانان و ورزشکاران چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محفل انس با قرآن با حضور ورزشکاران و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 علی اسماعیلی، مسؤول دارالقرآن الکریم استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این محفل که با عنوان « سایه سار نور» و با حضور 300 نفر از جوانان عضو سازمان های مردم نهاد، ورزشکاران، رؤسای هیئات ورزشی و جمعی از مسؤولان فرهنگی استان در ورزشگاه تختی شهرکرد برگزار شد، قاریان و حافظان قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

اسماعیلی با اشاره اینکه توسعه فضای معنوی و حاکمیت ارزش های اخلاقی در میان ورزشکاران و جوانان از ضروریات جامعه امروزی به شمار می آید، توجه به آموزه های دینی و بسترسازی برای افزایش کارکردهای فرهنگی و ارزشی ورزش و بهره گیری از برکات ماه مبارک رمضان برای تبلیغ دین و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را از اهداف برگزاری این محفل قرآنی بیان کرد.

وی، اجرای تواشیح و مسابقه فرهنگی را از دیگر بخش های این محفل قرآنی بیان و تصریح کرد: به بیست نفر از ورزشکارانی که به سؤالات قرآنی این مسابقه فرهنگی پاسخ صحیح دادند، هدایایی اعطاء شد.

برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن در لردگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به‌همت اداره اوقاف و امور خیریه لردگان، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید نورالدین ضیایی، رییس اداره اوقاف شهرستان لردگان گفت: مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی و مفاهیم دروز پنجشنبه 28 شهریور ‌ماه برگزار می‌شود./9461/پ202/ب

ارسال نظرات