۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۳۶۶۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

جوهره اخلاص در زندگی و کار شهیدان رجایی و باهنر موج می‌زد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، گفت: رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر این بود که جوهره اخلاص و جلب رضای خداوند در زندگی و کار این دو بزرگوار موج می‌زد.
حجت الاسلام عباس اسکندري، مدير كل تبليغات اسلامي قم
 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در جلسه پرسنلی این سازمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن روز کارمند و هفته دولت اظهار داشت: از منظر فرهنگ قرآنی، ارزش و اهمیت کار هر کسی به نیت و انگیزه اوست و اگر این فرهنگ وارد پیکره کار و تلاش شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، اما اگر نیت و اخلاص در کار نباشد هر چقدر از اهرم‌های تنبیهی و تشویقی استفاده شود وضعیت کار آن گونه که باید سامان نمی‌یابد.

وی به دلیل محبوب‌بودن شهیدان رجایی و باهنر نزد مردم اشاره کرد و گفت: وقتی انسان به زندگی و کار این دو بزرگوار مرور می‌کند جوهره اخلاص و کار برای خدا و جلب رضایت و خشنودی پروردگار در آنها موج می‌زند.

به گفته رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، اگر سالیان سال هم از شهادت این دو شهید بزرگوار بگذرد همچنان نام و یاد آنها در جامعه باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام اسکندری با مذموم دانستن نگاه کاسبکارانه به مقوله کار اظهار داشت: برای به وجود آوردن تغییر در فرهنگ کار باید ابتدا بینش و نگرش را تغییر داد و لازمه تغییر در نگرش، تکیه کردن به اندیشه است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم بر این باور است که هفته دولت باید پیام داشته باشد و آن، پیام انسان‌های بااخلاصی بود که در راه خدمت به مردم و جلب رضایت پروردگار به شهادت رسیدند./919/د103/ن

ارسال نظرات