۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۶۲۷

انعکاس شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ آخرین اخبار اجلاس عدم تعهد در تهران از بخش خبری 19 و 21 رادیو معارف پخش می‌شود.
جنبش عدم تعهد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی با اشاره به آغاز شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران گفت: با توجه به اهمیت ویژه این اجلاس در سطح منطقه و بین المللی، گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف از چند روز گذشته با پوشش خبری مناسب و گفتگو با مسئولان و دست اندرکاران این اجلاس در صدد انعکاس این رویداد مهم بین المللی است.

احمد عارفخانی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های رسانه تبیین، تحلیل و روشنگری در باره اهمیت این اجلاس برای مخاطبان است؛ تصریح کرد: در کارگروه داخلی گروه خبر با برگزاری جلسات مختلف، نحوه پوشش و تبیین موضوعات بررسی شده است.

وی افزود: شنوندگان فهیم رادیو معارف، هر روز می‌توانند در بخش‌های خبری 19 و 21 در جریان آخرین اخبار اجلاس جنبش عدم تعهد قرار گیرند.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف همچنین تصریح کرد: برنامه «صلح پایدار» در روز پنج شنبه از ساعت 9صبح به صورت زنده همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نشست سران نم روی آنتن خواهد رفت که در این برنامه سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی در مراسم افتتاحیه به صورت مستقیم برای مخاطبان رادیو معارف پخش خواهد شد.

احمد عارفخانی همچنین از تحلیل و تفسیر شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در برنامه «مجله خبری» جمعه 10 شهریور خبر داد. این برنامه ساعت 14:30 جمعه پخش خواهد شد./919/د102/ن

ارسال نظرات