۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۳۷۲۵۹

آموزش اخلاق عملی در زندگی از کانال ندای اسلام رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه«برای زندگی بهتر» با آموزش اخلاق عملی در زندگی از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می شود.
براي زندگي بهتر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، اخلاق وتربیت اسلامی، با ویژگی خاص و بعد متعالی خود تضمین‌کننده سعادت انسان‌ها در همه عصرها و ره توشه همه ره پویان راه کمال است، در همین راستا و برای آموزش اخلاق عملی در زندگی به انگلیسی زبانان دنیا برنامه (برای زندگی بهتر For a Better Life) از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.

در این برنامه براساس کتاب معراج السعاده، ضمن شرح و توضیحی در مورد این کتاب، راه‌های شناخت نفس، چیستی نفس و اخلاق عملی توسط کارشناس برنامه‌ نوید چاروسه از کارشناسان مذهبی بیان می‌شود تا افراد با فراگیری علمی، اخلاقی و تربیتی دین در چهار چوب برنامه‌های آموزشی و تربیتی و پیاده کردن آن در زندگی که امری ضروری و لازم است، دست پیدا کنند.

برنامه (برای زندگی بهتر) به تهیه کنندگی و سردبیری لیلی حبیبی راد سه شنبه 14 شهریورماه از ساعت 10:35 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

گفتنی است، برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی   www.coiradio.com و از ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی نیز پخش می‌شود. /907/د103/ن

ارسال نظرات