۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۳۷۳۶۲
ویژه مخاطبان انگلیسی زبان؛

پیام معنوی اسلام از کانال ندای اسلام رایو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مباحث عمیق اخلاقی ـ عرفانی اسلام برای مخاطبان انگلیسی زبان از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، خدایی شدن فرد و جامعه از اهداف بلند اخلاق و عرفان اسلامی است. در این راستا غایت متعالی عرفان و اخلاق نه تنها مبارزه و پیشگیری با انحراف فردی است، بلکه ضروری است تا با هر گونه خطا و لغزش اجتماعی نیز به مبارزه برخیزد و با پاکسازی جامعه، افراد را در کسب طهارت و تزکیه مدد رساند.

بدین منظور است که کانال ندای اسلام رادیو معارف در راستای آشنا سازی مخاطبان انگلیسی زبان با مباحث عمیق اخلاقی – عرفانی، برنامه «پیام معنوی اسلام The Spiritual Message of Islam» پخش می کند.

در این برنامه محورهای موضوعی در مبحث اخلاق اسلامی، درسهایی از سوره لقمان، ارزش عبادت و جایگاه آن و ... توسط کارشناس برنامه حجت الاسلام دکتر علی شمالی، عضو هیئت علمی موسسه آموزشی امام خمینی (ره) مطرح و بررسی می‌شود.

برنامه «پیام معنوی اسلام» به تهیه کنندگی و سردبیری مرتضی کریمی هر روز از ساعت 8:25 صبح از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./997/د103/ن

ارسال نظرات