۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۳۷۹۰۹
مدیر پژوهشی واحدهای حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛

واگذاری امور اجرایی دفاع از پایان‌نامه‌های حوزوی به استان‌ها

خبرگزاری رسا ـ مدیر پژوهشی واحدهای حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران از واگذاری امور اجرایی دفاع از پایان‌نامه‌های حوزوی به استان‌های مختلف خبر داد.
پايان نامه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، صدیقه افشار هدف از این اقدام را توسعه اختیارات و واگذاری امور اجرایی به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران و فراهم کردن زمینه بهره‌مندی علمی طلاب از جلسات دفاعیه ذکر کرد.
وی با اشاره به منافع حضور در جلسات پایان‌نامه برای طلاب سطح سه(کارشناسی ارشد) اظهار کرد: جلسات دفاع از پایان‌نامه، جلساتی علمی و نقادانه هستند که حضور طلاب در آنها موجب می‌شود با شکل دفاع آشنا شوند و از آن نفع علمی ببرند.
مدیر پژوهشی واحدهای حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه پیش از این دفاع از پایان‌نامه‌های سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران در قم انجام می‌گرفت، گفت: اکنون این کار به مدیریت‌های استانی دارای معاون پژوهش واجد شرایط شامل تهران، اصفهان، قم، خوزستان، کرمان، یزد و فارس واگذار شده است.
وی اضافه کرد: سایر استان‌ها در صورت دارا بودن طلاب مقطع سطح سه که به مرحله دفاع از پایان‌نامه رسیده باشند و معرفی معاون پژوهش واجد شرایط که مورد تایید معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قرار گیرد، می‌توانند دفاع از پایان‌نامه را در استان خود به انجام برسانند.
وی با بیان اینکه با واگذاری دفاع از پایان‌نامه‌ها به مدیریت‌های استانی، این جلسات با اطلاع مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار خواهد شد، افزود: تعیین داوران مانند گذشته بر عهده کارگروه پایان‌نامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قرار دارد./997/د102/ن
ارسال نظرات