۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۲۱۷
آیت‌الله کعبی:

آیت‌الله مصباح یزدی پیشتاز شناخت و معرفی جریان‌های انحرافی و فتنه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آیت‌الله مصباح یزدی را در خط نخست دفاع از ولایت و نظام اسلامی دانست و با اشاره به بصیرت بخشی و تأثیر گذاری وی در جامعه گفت: آیت‌الله مصباح یزدی پیشتاز شناخت و معرفی جریان‌های انحرافی و فتنه و تبیین خط اصیل نظام اسلامی است.
آيت الله كعبي آيت الله عباس کعبي
آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مصباح یزدی از را از مدافعان راستین نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه دانست.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اهانت کنندگان به علامه مصباح یزدی مسیر منحرفان، کج اندیشان، گمراهان و مزدوران آمریکا و صهیونیست را که قبلاً به این عالم جلیل القدر اهانت کرده بودند را می‌پیمایند و به عاقبت آنها مبتلا خواهند شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هتاکان به آیت‌الله مصباح را به یادآوری سرنوشت نیک آهنگ کوثر توصیه کرد و ابراز داشت: بدخواهان نظام بدانند که با این اهانت‌ها نمی‌توانند به چهره نورانی و اثر گذار علامه مصباح لطمه‌ای وارد کنند.
وی آیت‌الله مصباح یزدی را در خط نخست دفاع از ولایت و نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: درخشش ایشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی سبب عصبانیت بدخواهان نظام شده است.
وی با بیان این‌که آیت‌الله مصباح یزدی در جلوداری نسبت به شناخت جریان های انحرافی و فتنه و تبیین خط اصیل نظام اسلامی پیشتاز است، ابراز کرد: ایشان همواره در بصیرت بخشی جامعه با اخلاص و درایت عمل کرده اند که همین امر عصبانیت فتنه گران، منحرفان، ساکتین فتنه، مزدوران و بدخواهان نظام اسلامی اسلامی را به دنبال داشته است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت‌الله مصباح یزدی به عنوان فرمانده جنگ نرم علیه دشمنان نظام اسلامی یاد کرد و گفت: علامه مصباح با حفظ مبانی اسلام و تعالیم اهل بیت(ع) همراه با ولایت و رهبری به روشنگری در جامعه پرداخته و همواره حامی ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر بدخواهان نظام اسلامی است./927/ت302/ج
ارسال نظرات