۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۸۵۹۰
رییس تبلیغات اسلامی آمل:

خروج جوانان از دین‌مداری هدف اصلی استکبار است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که بصیرت افزایی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: ایادی استکبار جهانی درصدد هستند تا با انواع برنامه ها و ترفندها آحاد مردم جامعه و جوانان را از مسیر دین مداری خارج کنند.
بصيرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد قنبری، رییس تبلیغات اسلامی آمل، روز گذشته در مراسم معنوی عصری با شهدا در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل با بیان این که بصیرت افزایی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: ایادی استکبار جهانی درصدد هستند تا با انواع برنامه ها و ترفندها آحاد مردم جامعه و جوانان را از مسیر دین مداری خارج کنند.

 

وی با بیان این که آگاهی بخشی امری اساسی در خنثی نمودن برنامه های دشمنان در جنگ نرم است، یادآور شد: جوانان جامعه باید به این آگاهی دست یابند که دشمنان چه برنامه ها و نقشه هایی را برای آنان کشیده اند و در واقع ایادی استکبار جهانی با این اقدامات درصدد کاهش جایگاه دین در میان آحاد جامعه هستند.

 

رییس تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که ترویج ارزش‌های والای اسلامی مسأله‌ای مهم و اساسی در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید اهتمام خاصی نسبت به گسترش دین مداری و خدا محوری در جامعه وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام قنبری با تأکید بر این  که تقوا و بندگی صالح امری ارزنده به منظور تهذیب نفس و تعالی معنوی در انسان است، گفت: انسان باید از ارزش های گرانقدر اسلامی به منظور سعادتمندی خود در دنیا و آخرت بهره گیرد.

 

وی با اشاره به این که خانواده نقش مهم و کلیدی در تربیت انسان‌‌های پاک و باتقوا در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: خانواده ها باید در شکل دادن به زندگی و تربیت فرزندان خواسته‌های امام زمان(عج) را مورد توجه قرار دهند و در راستای ترویج فرهنگ ارزنده انتظار تلاش کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که خانواده باید از مصرف گرایی و رفاه طلبی برخواسته از فرهنگ غرب خودداری کند، یادآور شد: خانواده ها باید در کنار توجه به زندگی خود و فرزندانشان به فکر دیگران هم باشند و از نیازمندان و محرومان جامعه نیز دست گیری کنند.

 

حجت الاسلام قنبری با تأکید بر این که توجه به امر مهم نماز باید در خانواده ها صورت گیرد، گفت: ترویج خواندن نماز از تاکیدات و توصیه های ائمه معصوم(ع) است که خانواده ها باید انجام این فریضه واجب را در وجود فرزندان خود و به بهترین شکل ممکن نهادینه کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای ارزش های والای اسلامی را در جامعه فراهم کرده اند، گفت: یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند و سیره آنان الگوی ارزنده ای برای آیندگان خواهد شد.

 

رییس تبلیغات اسلامی آمل گفت: شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه تعالی ایران اسلامی را فراهم کردند و اینک وظیفه ما است تا راه این عزیزان را ادامه دهیم.
 
حجت الاسلام قنبری با تأکید بر این  که در وصیت نامه شهدا به مسائلی چون ولایتمداری، دین محوری، رعایت تقوا و حجاب شفارش شده است، خاطرنشان کرد: باید در ترویج سیره و روش شهدا همتی ارزنده و شایسته صورت پذیرد و نسل جوان جامعه با دلاورمردی ها و اخلاص این بزرگواران بیش از پیش آشنا شوند./950/پ202/س

ارسال نظرات