۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۳۸۹۲۲

پاس‌داشت حریم احمدی در برنامه ارمغان رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه زنده «ارمغان» این هفته در پی انتشار فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و‌آله و سلم به پاسداشت حریم احمدی اختصاص دارد.
راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در پی ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و اعتراض گسترده مسلمانان جهان نسبت به آن برنامه این هفته «ارمغان» به موضوعاتی در مورد پیامبر اکرم می پردازد.
در این برنامه حجت الاسلام فرحزاد به جایگاه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله در قرآن کریم، ثواب و فضیلت صلوات بر پیامبر گرامی اسلام و معرفی زیارت‌های منسوب به آن حضرت خواهد پرداخت. همچنین حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، دیگر کارشناس برنامه به موضوع ویژگی‌های اخلاقی پیامبر و مسؤولیت پذیری انسان در برابر تکالیف الهی می‌پردازد. در این برنامه همچنین میان‌برنامه‌هایی با موضوع مدح پیامبر اکرم نیز پخش می‌شود.
برنامه زنده «ارمغان» کاری از گروه قرآن و حدیث به تهیه کنندگی مهدی میرزایی، دستیاری تهیه امیر عباس خاقانی و گویندگی حامد عباسی و مصطفی اسماعیلی هر روز ساعت 7:15 از رادیو معارف پخش می شود./997/د102/ن
ارسال نظرات