۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۰۴۱

بررسی شیطان گرایی«در راه و بیراه» رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ معنویت دروغین شیطان گرایی در برنامه«راه و بیراه» رادیو معارف نقد و بررسی می‌شود.
بررسي شيطان گرايي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، وجود عرفان‌های کاذب در جامعه به‌ویژه محیط دانشگاهی یکی از خطراتی است که جامعه امروزی با آن روبه‌روست. به اعتقاد کارشناسان، در زمینه آموزش عرفان اسلامی ‌که روح تشنه جوانان به دنبال آن است، کوتاهی شده است تا آنجا که فرقه‌های نوظهور، از خلأ عرفان اسلامی ‌و غیبت عارفان اصیل اسلامی‌ سوءاستفاده کرده‌ و هر روز در حال تکثیر هستند.
«راه و بیراه»نام برنامه‌ای است که در شبکه رادیویی معارف به بررسی مفهومی، علل پیدایش و گرایش به جریان‌های شبه‌معنوی و چگونگی و چرایی آنها در ایران می‌پردازد. یکی از اهداف این برنامه ارائه راهکارهای مقابله با این جنبش‌های نوپدید معنوی با تکیه بر عرفان‌ اسلام ناب است. این برنامه در هفته‌های آینده به نقد و بررسی شیطان گرایی و علل آن می‌پردازد.
دراین برنامه حجت الاسلا م حمید رضا مظاهری سیف به بررسی تاریخچه شیطان‌گرایی در دوره مدرن، مراحل جذب به شیطان‌گرایی، شیطان گرایی و فراماسونری، علل جذب به شیطان‌گرایی می‌پردازد.
برنامه «راه و بیراه»کاری از گروه اندیشه و حکمت به تهیه کنندگی و سردبیری مسعود الماسی و اجرای کارشناسی مرتضی بهرامی خشنودی سه‌شنبه‌ها ساعت 19:50 از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان معارف‌جو می‌شود./997/د102/ن
ارسال نظرات