۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۴۰۴۵۲
ائمه جمعه خوزستان در بیانیه‌ای:

حفظ وحدت اسلامی تنها راه مقابله با بی‌شرمی‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ در مراسم گردهمایی ائمه جمعه خوزستان بیانیه ای برای ابراز انزجار از ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و مقدسات اسلام صادر شد.
هم انديشي ائمه جمعه خوزستان با آيت الله موسوي جزايري

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در مراسم گردهمایی ائمه جمعه خوزستان که ظهر امروز برگزار شد بیانیه ای برای ابراز انزجار از ساخت فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و مقدسات اسلام صادر شد.

در این بیانیه آمده است: حال که همه سران استکبار جهانی و ائمه کفر که با ایجاد یک روند طولانی مدت ستیزی با اسلام و کینه توزانه غرب و صهیونیست در برابر اسلام عزیز، بر همه مسلمانان لازم است پیروی از دستور خداوند متعال که فرموده اند«و قاتلوا ائمه الکفر» با تمام حیات در برابر آن ها قیام نموده و ضمن اظهار انزجار از این عمل ننگین آن ها را مجبور به عقب نشینی و وا دار به شکست کنند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: با توجه به این که یکی از اهداف دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین پیروان ادیان و مذاهب است که بر پیروان همه ادیان و مذاهب لازم است از هر گونه تفرقه خوداری کنند.

این بیانیه می افزاید: به خصوص بر پیروان پیامبر وحدت محمد مصطفی(ص) لازم است به پیروی از مقام معظم رهبری از هر گونه اختلاف و تفرقه افکنی پرهیز و یکپارچگی امت اسلامی را حفظ کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بر همه سازمان های جهانی، بین المللی، مدعیان حقوق بشر، دولت ها و ملت های مسلمان لازم است در مقابل این جنایت بزرگ اقدام لازم را انجام دهند و عاملان و حامیان این کار را محکوم و به سزای اعمالاشان برسانند.

در پایان این بیانیه یادآور می شود: دولت‌هایی که به ظاهر مسلمان هستند و در برابر این جنایت سکوت نموده اند بدانند که خشم امت اسلامی آنها را در بر خواهد گرفت و علاوه بر آتش جهنم در آتش غضب مسلمانان گرفتار خواهند شد./9458/د101/س

ارسال نظرات