۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۴۸۳
امام جمعه آمل:

اهانت دشمنان به مقدسات نشانه عجز آنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که اهانت به مقدسات نشانه عجز دشمنان است،گفت: این توهین ها به هیچ وجه نمی تواند از جایگاه والای دین مبین اسلام و پیامبر بکاهد و آن چه مشاهده می شود گسترش تعالیم اسلامی در سراسر جهان است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که تقوا پوششی است که می تواند انسان را به حضرت حق نزدیک کند و موجب رستگاری او شود، گفت: تقوا زمینه ساز تهذیب نفس و تکامل معنوی انسان است و یارای آن را دارد تا آدمی را به قله های معرفت و معنویت برساند.


وی با اشاره به این که دین مبین اسلام در بردارنده همه نیازها و برنامه های زندگی انسان است، خاطرنشان کرد: خداوند منان با تدبیر و قدرتی شایسته جهان را به بهترین نحو ممکن برای ما انسان ها آفریده است که باید قدردان چنین لطف و عظمتی باشیم.

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری و کتابی ارزنده برای جهانیان است، یادآور شد: این کتاب گرانقدر از تحریف مصون مانده است و به طور کامل در اختیار ما قرار گرفته است که باید قدر آن را بدانیم و از تعالیم والای آن در زندگی خویش بهره گیریم.

امام جمعه آمل با اشاره به این که اگر کتابی جامع و کامل بیاید نیاز به دیگر کتب نیست، گفت:  قرآن که آمده است تا راه سازندگی بشر را به انسان نشان دهد اگر زمانی بخواهد تحریف شود مشخص نیست که انسان به چه سمتی خواهد رفت.

وی با تاکید بر این که قرآن هیچ گاه تحریف نشد و چنین امری صورت هم نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: دشمنان برای تضعیف جایگاه قرآن و پیامبر آورنده آن تلاش می کنند که این امور راه به جایی نخواهد برد و فایده ای در بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که قرآن کتاب ماندگاری است و هیچ گاه نور او به سوی خاموشی نخواهد رفت، گفت: دشمنان از انواع و اقسام اقدامات از فیلم و کاریکاتور تا دیگر حربه ها بهره می گیرند تا بتوانند از جایگاه قرآن و پیامبر بکاهند، اما موفق نخواهند شد.

امام جمعه آمل با بیان این که اهانت به مقدسات نشانه عجز دشمنان است، یادآور شد: این توهین ها به هیچ وجه نمی تواند از جایگاه والای دین مبین اسلام و پیامبر بکاهد و آن چه مشاهده می شود گسترش تعالیم اسلامی در سراسر جهان است.

وی با تبریک میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) عالم آل محمد(ص) است و عده ای پیرامون این مساله گفتند که دانشمندان زیادی در آن زمان بوده اند و چرا این لقب باید با این امام همام داده شود که باید به این مسأله اشاره کرد که همگان در برابر مقام والای امام امی هستند.

حجت الاسلام رحمانی آملی در پایان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از فعالیت های نیروهای آن، گفت: نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم تلاش می کند و این نیروهای عزیز باید همه همت خود را برای مردمی که سزاوار بهترین ها هستند مصروف دارند./950/پ202/س

ارسال نظرات