۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۵۸۹
حجت الاسلام ذوالنور:

اصلاح طلبان سابقه زیادی در حمله به ارزش های انقلاب دارند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور، اهانت به ارزش های دین و نظام را از جمله کارهای سابقه دار اصلاح طبان دانست و گفت: با تمسخر و تهتک عظمت دفاع مقدس زیر سؤال نمی رود.
حجت الاسلام ذوالنور حجت الاسلام ذوالنور

 

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور در گفت‌و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا، با اشاره به سابقه جریان اصلاح طلب در اهانت به مبانی و ارزش‌های اسلامی از جمله دفاع مقدس، اظهارداشت: اقدام اهانت آمیز آن‌ها در یکی از روزنامه ها کار دور از ذهنی نیست چراکه آن‌ها سابقه چنین اقداماتی را داشته و به لحاظ اعتقادی نیز فاصله زیادی با مبانی ارزشی ما دارند.


وی با یادآوری دوران اصلاحات و استفاده از مطبوعات زنجیره ای برای پیشبرد اهداف‌شان، خاطرنشان کرد: در آن دوران اصلاح طلب ها، تمام باورهای دینی مردم را مورد هجوم قرار دادند؛ جنگ بدر و قیام امام حسین(ع) را خشونت معرفی کردند، عصمت اهل بیت(ع) را زیر سؤال بردند، احکام دینی از جمله حجاب نیز مورد تمسخر این افراد قرار گرفت.


جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هرگاه یکی از این روزنامه به دلیل جرایم انجام داده بسته می شد، یک روزنامه دیگر مثل قارچ سبز می شد که هیأت تحریریه و عوامل آن همان افراد روزنامه های تعطیل شده بودند.


حجت الاسلام ذوالنور شکوفایی نظام اسلامی را زمینه تهاجمات فرهنگی دشمن به ارزش‌ها دانست و تصریح کرد: آن‌ها سعی دارند با این کارها نظام را تضعیف کنند؛ یکی از مسائل ریشه ای و اساسی ما دفاع مقدس است که بستری مناسب برای مقابله با تهدید نرم است.


وی ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را از عوامل بقای نظام دینی برشمرد و گفت: دشمنان ما از اقبال جوانان به این ارزش‌ها نگران می شوند به همین دلیل می خواهند تقدس و بعد معنوی دفاع مقدس را مخدوش کنند.


دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور گفت: دفاع مقدس حرکتی آگاهانه و منبعث از شعور و تفکر بود که عظمت آن را نمی توان با تمسخر و تهتک زیر سؤال برد./928/ت302/ج
 

ارسال نظرات