۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۴۲۰۶۶
در مکه مکرمه برگزار شد؛

نخستین نشست هم‌اندیشی روحانیان و معین کاروان‌های حج تمتع

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست هم‌اندیشی روحانیان و معین کاروان‌های حج تمتع با هدف تبادل نظر و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های فرهنگی در مکه مکرمه برگزار شد.
هم انديشي

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین نشست هم‌اندیشی روحانیان و معین‌های کاروان‌های مستقر در مکه مکرمه، امروز چهارشنبه 19 مهرماه در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری با مشارکت 200 نفر از روحانیون و معین‌ها برگزار شد.

 

در این نشست که با هدف تبادل نظر و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های فرهنگی در مکه مکرمه برگزار شد، حجت‌الاسلام رجبعلی زمانی، جانشین معاون امور فرهنگی به بیان سیاست‌ها و برنامه‌های فرهنگی پرداخت و بر تحکیم معنویت در زائران با اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی تاکید کرد.

 

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام مشایخی، مسؤول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به تشریح برنامه‌های فرهنگی پرداخت و بر ضرورت مشارکت جمعی و بهره‌گیری از همه فرصت‌ها‌ تاکید کرد.

 

همچنین تعدادی از روحانیان به طرح دیدگاه‌های خود درباره مسائل فرهنگی در کاروان‌ها پرداختند و در پایان حجت‌الاسلام رضایی درباره مناسک و طرح مسائل مبتلابه سخنرانی کرد و به بعضی از سوالات مطرح شده در این حوزه پاسخ داد. /920/د102/ی

ارسال نظرات