۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۴۲۵۶۸
همزمان با سراسر کشور؛

دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گفت: دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی در کرمانشاه برگزار می شود.
دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی در کرمانشاه برگزار می شود

رضا امانی، معاون پژوهشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه افزود: دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.  

 

وی ادامه داد: این مسابقه در دو بخش برگزار می گردد که در یک بخش آن خواهران و برادران به صورت جدا و در بخش دیگر به صورت مشترک با هم به رقابت می پردازند.

 

امانی اظهار داشت: این مسابقه در بخش عترت ویژه بانوان در زمینه دکلمه خوانی و سخنوری و در بخش عترت برادران در زمینه مداحی، دعا خوانی و تواشیح برگزار می گردد. 

 

معاون پژوهشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه افزود: بخش دوم مسابقه که به صورت مشترک است به صورت کتبی از زندگانی امام هادی (ع) مقاله نویسی با موضوع شخصیت و سیره امام هادی (ع)، شجره طیبه صالحین(از منظر آیات و روایات) است.  

 

وی خاطرنشان کرد: در بخش قرآن این مسابقه، قرائت جزء 30 و 5 جزء اول، درک مفاهیم 3 جزء اول، حفظ حزب 120، حفظ جزء اول ، حفظ 10 جزء اول ، حفظ 15 جزء اول را خواهیم داشت.  

 

امانی گفت: دانشجویان علاقه مند می توانند برای شرکت در جشنواره از تاریخ 10 مهر ماه سال 91 تا تاریخ 30 مهر ماه سال 91 به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور مراجعه کنند.

وی در پایان افزود:علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی به نشانی quran.bso.ir مراجعه کنند./967/ت302/ب

ارسال نظرات