۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۹۰۶

اسوه‌های ازدواج در کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «نور علی نور» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می شود.
نور علي نور
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با اول ذی‌حجه سالروز ازدواج مولی الموحدین حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه «نور علی نور Light Up on Light» با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با زندگی این دو معصوم بزرگوار از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
در این برنامه محورهای موضوعی همچون چگونگی خواستگاری و ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ساده زیستی و قناعت در زندگی و الگو بودن زندگی ایشان برای جوانان با کارشناسی حجت‌الاسلام سید عبد‌المهدی توکل از کارشناسان دینی و مبلغان حوزوی بررسی می‌شود.
ویژه برنامه «نور علی نور» به تهیه‌کنندگی و سردبیری محمود انصاری روز چهارشنبه 26 مهرماه 91 از ساعت 11:05 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته خواهد شد.
برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی «ست تاپ باکس»، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 27500 افقی پخش می‌شود./997/د102/ن
ارسال نظرات