۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۴۳۵۷۷

فراخوان ارسال آثار به جشنواره ملی «زنان و اقتصاد مقاومتی ریحانه» اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ محسن جلیلی ابراز داشت: محورهای جشنواره عبارتند از فیلم نامه نویسی، فیلم کوتاه و مستند، پویا نمایی و عکاسی که از علاقمندان دعوت می کنیم آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
جشنواره ملي زنان و اقتصاد مقاومتي ريحانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن جلیلی، دبیر جشنواره ملی «زنان و اقتصاد مقاومتی ریحانه» عصر امروز در نشست خبری با بیان این که چند سالی است نام گذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری باعناوین اقتصادی انجام می شود، بیان داشت: نوآوری و شکوفایی، اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جمله این عناوین است و هم اکنون رویکرد اقتصادی در کشور بسیار حساس است و ما به دنبال این هستیم که این را در خانواده ها نهادینه کنیم.

وی با اشاره به این که ابزارهای فرهنگی بیشترین تأثیر را دارد، گفت: اگر زنان خانه دار که سکان دار خرید هستند کالاهای ایرانی بخرند و اقتصاد مقاومتی در آنها نهادینه بشود، بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی حل می شود.

دبیر جشنواره ملی «زنان و اقتصاد مقاومتی ریحانه» اظهار داشت: با توجه به این که درک اقتصاد مقاومتی برای برخی افراد جامعه آسان نیست، باید از ابزارهای هنری برای نهادینه سازی آن استفاده کنیم.

محسن جلیلی در ادامه این مطلب تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی با ریاضت اقتصادی کاملا متفاوت است و استفاده درست از منابع داخلی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان این که جشنواره ملی «زنان و اقتصاد مقاومتی ریحانه» فرصت مناسبی برای پیوند هنر و اقتصاد است، گفت: ما در این راستا دست هنرمندان را به گرمی می فشاریم.

دبیر جشنواره ملی «زنان و اقتصاد مقاومتی ریحانه» با اشاره به این که باید عزم ملی در نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی بکنیم، اظهار داشت: یک حرکت فرهنگی را در راستای تحقق شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و «اقتصاد مقاومتی» انجام خواهیم داد.

محسن جلیلی با بیان این که جشنواره ملی «زنان و اقتصاد مقاومتی ریحانه» در بهمن ماه برگزار می شود، ابراز داشت: محورهای جشنواره عبارتند از فیلم نامه نویسی، فیلم کوتاه و مستند، پویا نمایی و عکاسی که از علاقمندان دعوت می کنیم آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم تا مردم به مصرف کالای ایرانی افتخار کنند و تولید کننده هم افتخار کند که کالای ایرانی ارائه می دهد./956/پ202/ص 

ارسال نظرات