۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۴۳۶۰۷

نشست مشترک فرمانداران و ائمه جمعه استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مشترک فرمانداران و ائمه جمعه شهرهای مختلف زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در همایش مشترک فرمانداران و ائمه جمعه استان زنجان، با تاکید بر همت دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان برطرف شدن تورم و گرانی در کشور است.


وی با تاکید بر این‌که روحانیت بر اساس رسالت شرعی و ویژگی مردم‌داری خود موظف به انتقال مشکلات و معضلات جامعه به دولت است، تصریح کرد: هیچ شخصی منکر وجود مشکلات اقتصادی پیش روی صنایع و تولیدکنندگان کشور نیست، باید مسائل و مشکلات را با اتحاد و همدلی و اجرای راهکارهای مناسب حل کرد.

 

امام جمعه زنجان صداقت با مردم و شجاعت مسؤولان در مقابله با توطئه‌های دشمنان را از مهم ترین ویژگی‌های لازم برای عبور از تحریم‌ها دانست و افزود: اگر در گذشته مسؤولانی در حق ملت خیانت کرده‌اند و یا آنگونه که باید خدمتگزار نبوده‌اند، شما جبران و لیاقت خود را ثابت کنید.

 

وی وحدت و یکدلی مسؤولان را ضرورتی انکارناپذیر برای مقابله با فتنه‌های غربی دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید تمامی مشکلات و نظرات نامنطبق با سایرین را پشت درهای بسته مطرح کنند و برخی اختلاف سلایق را رسانه‌ای نکنند از سوی دیگر نقش رسانه ها در القای آرامش و روحیه امید در کشور بسیار تعیین کننده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با بیان این‌که هم اکنون شرایط بسیار حساس سیاسی و اقتصادی بر کشور حاکم است و عزم جدی مسؤولان در تمامی بخش ها برای خدمت گسترده به مردم را نیاز دارد، افزود: در شرایطی که دشمنان منتظر سودجویی و سوء استفاده از اظهار نظر مسؤولان در حوزه های مختلف هستند، نباید با برخی اظهارنظرها سوژه دست دشمنان نظام داد.

 

امام جمعه زنجان ولایت‌مداری و حرکت در چارچوب نظام اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، باید مدیران در فضای خارجی حماسه آفرینی و در داخل کشور روحیه امید و نشاط را به مردم القا کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در پایان خواستار هوشیاری و تدارک تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده شد و ادامه داد: ائمه جمعه و فرمانداران در تمامی بخش های مدیریتی خود تا پایان دوران انتخابات آرامش و امنیت را برقرار کنند و تا آخرین لحظه عمر دولت دهم خدمتگزار ملت باشند./935/پ202/ب

ارسال نظرات