۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۴۳۶۱۶
آیت الله شبستری:

مدعیان آزادی تحمل انتشار حقایق از رسانه‌های ایران اسلامی را ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان نظام اسلامی گفت: امروز کسانی که دم از آزادی بیان می‌زنند و به خود اجازه می‌دهند به مقدسات مسلمانان اهانت کنند، تحمل انتشار حقایق را از زبان رسانه‌های جمهوری اسلامی ندارند.
آيت الله محسن مجتهدشبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع فارغ‌التحصیلان آموزشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) نیروی انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی ایران مظهر عزت، اقتدار و رأفت اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران است.


وی با تأکید بر این‌که پلیس ایران بایستی همواره برخوردی با حفظ کرامت انسانی آحاد جامعه داشته باشد، تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری قانون، استقرار نظم و امنیت و تأمین آسایش فردی و عمومی در جامعه اسلامی است.

 

امام جمعه تبریز با بیان این‌که نیروی انتظامی در عمل به وظایف و رسالت خود بایستی با عوامل بروز ناامنی و ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد قاطع داشته باشد، تصریح کرد: البته کارنامه و عملکرد فرماندهی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مثبت و برجسته است.

 

نماینده خبرگان رهبری با مثبت ارزیابی‌کردن عملکرد نیروی انتظامی اقتدار، عزت نفس و رحمت و مهربانی را از مهم‌ترین ویژگی‌های پلیس نمونه برشمرد و گفت: تنها با داشتن امنیت می‌توان از ارزش‌های اسلامی در جامعه صیانت کرد، که از این جهت قدردان همه تلاشگران نیروی انتظامی استان هستیم.

 

آیت الله شبستری، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: امروز آن دولت‌ها و کسانی که دم از آزادی بیان می زنند و به خود اجازه می دهند به مقدسات مسلمانان اهانت کنند، تحمل انتشار حقایق را از زبان رسانه های جمهوری اسلامی ندارند.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به بی‌تأثیر بودن تداوم و تشدید تحریم‌ها علیه ایران، گفت: قطع شبکه‌های رسانه ای ایران در خارج از کشور هم بی‌تأثیر بوده و پیام انقلاب اسلامی به شیوه‌های دیگر به گوش جهانیان خواهد رسید، اتحادیه اروپا درصدد غبارآلود کردن وضعیت اقتصادی ایران است و باید با پرهیز از اختلافات داخلی و همدلی بیشتر این توطئه دشمنان را خنثی کرد.

 

وی تحریم های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی را بی‌تأثیر دانست و افزود: اتحادیه اروپا به همراه آمریکا و رژیم صهیونیستی نگران توانمندشدن ایران اسلامی هستند و از قدرتمند شدن اسلام و گسترش بیداری اسلامی واهمه دارند./935/پ202/س

ارسال نظرات