۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۴۴۱۵۳
کارشناس برنامه پرسمان خانواده:

تقویت روحیه معنوی برنامه‌سازان شرط رشد برنامه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر تهیه‌کنندگان رادیو معارف و کارشناس برنامه پرسمان تربیتی خانواده برگزار شد.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت‌الاسلام محسن عباسی، کارشناس برنامه پرسمان خانواده در نشست هم‌اندیشی با تهیه‌کننده این رادیو، تقویت انگیزه و روحیه معنوی در میان برنامه‌سازان را مهم‌ترین عامل در ارتقای برنامه‌ها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت رادیو معارف و نگاه خاصی که مقام معظم رهبری به رادیو معارف دارند، برنامه‌های این رادیو مستحق جایگاه و کیفیت بهتری در بین شبکه‌های رادیویی است و باید تهیه کنندگان را به استفاده بهینه از این ظرفیت بالا تشویق کرد.

کارشناس برنامه پرسمان خانواده با شبیه‌سازی دوران کنونی با دوران دفاع مقدس و تأکید بر اهمیت موضوع جنگ نرم رسانه‌ای موجود، وظیفه تهیه کنندگان رادیو را بسیار خطیر عنوان کرد و ادامه داد: بازخوانی در گروه‌های مخاطب رادیو معارف باید صورت بگیرد، همچنین مقوله‌های پنج گانه هیجان، شادی، جذابیت، کاربردی بودن و تنوع از اولویت‌های اساسی و مؤثر بر شیوه برنامه‌سازی و مهم‌ترین عامل ارتقای کیفیت برنامه‌ها است که باید در برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.

در این نشست حجت‌الاسلام لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف، هدف و رسالت اصلی این رادیو را افزون بر تثبیت عقاید دینی، تغییر عقاید غیر دینی در مخاطبان دانست و عموم جامعه ایران را مخاطبان اصلی این رسانه دینی معرفی کرد./997/د103/ی

ارسال نظرات