۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۰۰۲
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها (24)؛

خواص هوشیار نباشند فتنه ای خطرناک تر از 88 رخ می دهد

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه پایداری گفت: هرچیزی که کشور را از پیشرفت، توسعه و حاکمیت عدالت باز دارد و کشور را در جامعه داخلی و جهانی طوری نشان دهد که کارآمدی لازم را ندارد، یک نوع خیانت است.
صادق محصولي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صادق محصولی، عضو هیات مرکزی جبهه پایداری با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نامه‌نگاری‌های اخیر مسؤولان قوا را از دو بعد مورد بررسی قرار داد و گفت: برخورد تند بین سران قوا، می‌تواند به عنوان یکی از مصداق‌های عدم ارائه کارآمدی نظام تلقی شود.
 
وی با اشاره به این‌که برخی معتقدند این نامه‌نگاری‌ها سبب شفاف‌سازی و توسعه سیاسی در کشور می‌شود، گفت: هر کاری می‌تواند منافع و مضراتی داشته باشد و دوستانی که اعتقاد دارند نامه‌نگاری‌های اخیر، فوایدی دارد، به مضرات آن اعتقادی ندارند و تنها فوایدش را مطرح می‌کنند.
 
این عضو جبهه پایداری تصریح کرد: ما هم می‌گوییم که این نامه‌نگاری‌ها فوایدی دارد، منتهی در قرآن کریم می‌بینیم که در رابطه با شراب می‌فرماید «منافعی برای ناس هست اما ضررش بیشتر از منافعش است»، بنابراین عقل می‌گوید از چیزی که ضررش بیشتر از نفع آن است، اجتناب کنیم.
 
وی با بیان این‌که برخورد تند بین سران قوا، می‌تواند به عنوان یکی از مصداق‌های عدم ارائه کارآمدی نظام تلقی شود، گفت: مطمئنیم که این قضیه سبب ناکارآمد نشان دادن کشور می‌شود و در حقیقت هر چیزی که کشور را از پیشرفت، توسعه و حاکمیت عدالت باز دارد و کشور را در جامعه داخلی و جهانی طوری نشان دهد که کارآمدی لازم را ندارد، یک نوع خیانت است.
 
محصولی ادامه داد: اگر خواص هوشیار نباشند و غفلت کنند، ممکن است فتنه‌‌ای بسیار خطرناک‌تر از فتنه 88 در آینده رخ دهد؛ خواص باید حواسشان جمع باشد و به موقع حضور داشته و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دشمنی‌های دشمنان را عمارگونه تبیین و خطرات و تهدیدها را از یک سو و فرصت‌ها و بایدها را از سوی دیگر یادآوری کنند تا فتنه‌ای بروز نکند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات آینده اشاره کرد و با بیان این‌که جبهه پایداری به طور مصداقی در حوزه انتخابات وارد نشده و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ورود زودرس به این عرصه را به صلاح کشور نمی‌داند، گفت: جبهه پایداری حتی در جلسات خود هم بر روی معرفی گزینه‌ برای انتخابات بحث نکرده است.
 
این عضو جبهه پایداری، همچنین ورود شخص‌محور را به انتخابات به صلاح ندانست و با تاکید بر ورود گفتمان محور در این عرصه، افزود: باید در چارچوب انتظاراتی که جامعه از رییس جمهور در ابعاد مختلف دارد و در چارچوب گفتمان انقلاب و گفتمان ناب محمدی(ص) حرکت کرد تا نزدیک انتخابات آن فردی را که از دیگران به این اصول نزدیک‌تر است، انتخاب کنیم. /920/پ202/ج
ارسال نظرات