۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۵۰۲۶
صادق محصولی:

حلقه انحرافی فاقد عقبه ایدئولوژی و فکری است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مؤسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: این‌که ما یک گروه و حلقه را جریان بدانیم در حالی که از عقبه فکری و ایدئولوژی عمیقی برخوردار نباشد، اشتباه است و این افراد، گفتمانی مبتنی بر صغری و کبری و ایدئولوژی ندارند.
صادق محصولي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صادق محصولی، عضو هیأت مؤسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، گفت: ما باید کسی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که به چیز‌هایی که در گذشته گفته است، عمل کرده باشد.

وی در ادامه افزود: نمی‌توان کسی که برای انتخابات از بیت‌المال استفاده می‌کند را به عنوان اصولگرا معرفی کرد، چرا که مردم هیچ‌وقت وی را به عنوان اصولگرا نخواهند پذیرفت.

محصولی با اشاره به این‌که جبهه پایداری تغییری نکرده و فقط اساس نامه جدیدی تدوین شده است، تصریح کرد: پس از تدوین اساس‌نامه،‌ تصویب شد که 17 نفر عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل داشته باشد.

وی با اشاره به خروج الهام و سخنگویی او برای دولت تصریح کرد: با الهام نیز صحبت شد و نظر وی این بود که بعد از انتخابات می‌خواهد وقت بیشتری را در دولت بگذراند چرا که احساس می‌کرد در آنجا مؤثرتر است از این رو نمی‌توان گفت که اخراجی در کار بود؛ در حال حاضر نیز الهام با جبهه پایداری در ارتباط است.

وزیر پیشین دولت خاطرنشان کرد: تمام کسانی که به گفتمان انقلاب معتقدند خواه از خواص، عوام، نخبه و یا غیر نخبه باشند، به نوعی عضو جبهه پایداری محسوب می‌شوند و ما آنها را از یاران خود می‌دانیم.

محصولی درباره مباحثی که درباره ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی مطرح می‌شود، تأکید کرد: جبهه پایداری نسبت به هرگونه انحراف حساسیت دارد و هر کجا که لازم باشد در قبال آن روشنگری و مقابله می‌کند؛ نه تنها جبهه پایداری با جریان انحرافی ارتباطی ندارد بلکه آن‌ها ما را اصلی‌ترین دشمن خود می‌دانند چرا که نمی‌توانند ما را متهم به مخالفت با دولت از آغاز فعالیت آن کنند.

وی با اشاره به اظهارات کوچک‌زاده مبنی بر این‌که اعتقادی به وجود جریان انحرافی ندارد، ابراز داشت: این‌که ما یک گروه و حلقه را جریان بدانیم در حالی که از عقبه فکری و ایدئولوژی عمیقی برخوردار نباشد، اشتباه است و این افراد، گفتمانی مبتنی بر صغری و کبری و ایدئولوژی ندارند.

عضو هیأت مؤسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر شخصی یا گروه و حلقه‌ای قدرت و امکاناتش را از دست بدهد، دیگر کسی به دنبال این گروه نخواهد رفت؛ در حالی که اگر این گروه جریان باشد چنانچه قدرتی هم در دست نداشته نباشد افرادی به عنوان سینه چاک در کنار آنها حضور خواهند داشت.

وی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات و احساس وظیفه در این راستا اظهار داشت: تکلیف و احساس تکلیف کردن دو بحث جداگانه است، چرا که خیلی افراد چنین احساسی پیدا می‌کنند، اما باید واقعا تکلیف داشته باشند.

محصولی در پایان با بیان این‌که جبهه پایداری از همه نهادهای حاکمیتی از جمله قوای سه‌گانه حمایت می‌کند، گفت: این حمایت به معنای غفلت از خطاها و اشتباهات و برخورد نکردن با انحرافات نیست./997/پ202/ج

ارسال نظرات